כל הזכויות שמורות לבעל האתר, אין לעשות שימוש בתוכן. לבעל האתר אין כל קשר עם הגופים הנזכרים באתר. חלק ממספרי הטלפון הינם מספרי פרימיום בעלות נוספת של 50 אג' לדקה.

 

 

 

 


 

 

אתה נמצא כאן >ביטוח > ביטוח סיעודי
 

 

ביטוח סיעודי

תוחלת החיים בעולם המערבי רק הולכת ומתארכת וכיום האוכלוסייה המבוגרת היא גדולה במיוחד לעומת שנים עברו, עובדה זו העלתה את הצורך במשאבים הנכונים לטיפול באוכלוסייה זו שכן במקרים רבים יש צורך בטיפול מיוחד לאורך זמן רב מכפי הצפוי.

תוחלת החיים אכן גבוהה יותר כיום אך אין זה מצביע על בריאות הציבור אלא על הארכת החיים באמצעים שונים ובעיקר באמצעות הטכנולוגיה, הכלי השימושי ביותר להתמודדות עם תופעה זו הוא הטיפול הסיעודי אך לא כל אחד יכול להרשות לעצמו טיפול מסוג זה ולכן ביטוח סיעודי מהווה פיתרון מצוין למרבית האנשים.

למען הסדר הטוב נגדיר קודם מי נכלל תחת ההגדרה של חולה סיעודי: מדובר על אנשים המתקשים לבצע פעולות שגרתיות כמו לשבת או לשכב או לקום, לפשוט בגדים או ללבוש אותם, לאכול ולשתות, להתרחץ וכן הלאה. כל אותם אנשים שמתקשים או אינם מסוגלים לבצע פעולות יום יומיות אלו נחשבים חולים סיעודיים.

כשאנחנו מדברים על חולים סיעודיים אנחנו בדרך כלל מדברים על אנשים מבוגרים שמפאת גילם סובלים משלל תופעות לוואי אך חשוב להבין שכל אחד בכל זמן יכול להיות סיעודי ולכן חשוב כל כך לעשות ביטוח סיעודי.

אם ביטוח לאומי מספק לי ביטוח סיעודי מדוע עלי לעשות אחד פרטי?

אז נכון, ביטוח לאומי באמת מספק לנו ביטוח סיעודי שמספק פיתרון כל שהוא לעת זקנה או לעת אותם המצבים בהם אנו עלולים חלילה להיות סיעודיים בגיל צעיר יותר אך חשוב לציין שביטוח סיעודי זה אינו מספק פיתרון הולם במיוחד וזאת לאור העובדה שבמרבית המקרים מדובר על עזרה סיעודית של כמה פעמים בשבוע או כמה שעות בשבוע, ומה קורה עם אדם שזקוק לטיפול סיעודי בכל יום? עליו למצוא לעצמו פתרונות יצירתיים או להסתמך על משפחתו שתסייע לו בעת הצורך.

טיפול סיעודי הוא טיפול ממושך ומתיש ופעמים רבות אנשים לא מעוניינים להוות נטל על משפחותיהם, ביטוח סיעודי פרטי מספק לכם כיסוי נרחב למצבים סיעודיים רבים והוא אינו מתנגש עם הטיפול הסיעודי שמספק ביטוח לאומי אלא מתווסף לו כך שהמבוטח יוכל ליהנות מכיסוי נרחב במיוחד ולא להטיל על משפחתו את הטיפול הסיעודי הקשה, אין ספק כי זה לא פותר את המשפחה מדאגה לחולה הסיעודי אך הוא מקל עליה בהרבה כשאין היא צריכה לספק את הטיפול הפיזי היום יומי.

מדוע מומלץ לבצע ביטוח סיעודי ומתי מומלץ לעשותו?

כמו בכל ביטוח אחר גם בתחום ביטוח סיעודי יש להבין שככל שתקדימו לעשות את הביטוח כך תוכלו ליהנות בבוא היום מכיסוי גדול יותר ולאורך זמן רב יותר. אם יש לכם משכורת סדירה ממנה אתם יכולים להפריד אחוז קטן למען העניין רצוי שתעשו כן כמה שיותר מוקדם.
חשוב שתבינו –  האחריות על החולה הסיעודי בראש ובראשונה מוטלת על משפחתו אך אין ספק כי אף אחד לא מעוניין במצב כזה (לא מצב החולה ולא מצד משפחתו) ולכן טיפול סיעודי הוא טיפול קשה במיוחד הן מבחינה פיזית והן מבחינה נפשית כשמדובר בבני משפחה.

לאדם חיצוני שלמד את המקצוע וזוהי עבודתו מבחירה קל הרבה יותר לטפל בחולה הסיעודי ובעיקר אם אין לו שום קשר משפחתי לחולה.
טיפול סיעודי במסגרת של מוסד היא יקרה למדי ולכן זוהי אופציה שלא רבים יכולים להרשות לעצמם, רצוי לבדוק אילו חברות ביטוח מכסות את אפשרות זו אם אתם מעוניינים בה.

 

 

מוקד טלפוני ארצי:
1-900-72-1840
כל הבנקים בטלפון אחד!

 

   
אופן קבלת קובץ ההקלטה: מומלץ לבצע חיוג לשירות מטלפון סלולרי על מנת שתוכלו לקבל מסרון בתום השיחה עם קישור לקובץ ההקלטה. אם בכל זאת ביצעתם חיוג מטלפון נייח /ואו אם מכל סיבה שהיא לא קיבלתם גישה לקובץ ההקלטה, פנו אלינו בבקשה לכתובת המייל המופיעה מטה עם הפרטים הבאים: מספר הטלפון ממנו התקשרתם, ולאיזה מייל תרצו לקבל את ההקלטה. כל זאת עד 24 שעות מרגע סיום השיחה. כתובת מייל של שירות הלקוחות imedia1900@gmail.com
 

    מספר הטלפון המופיע למעלה מהווה שירות הקלטת השיחה עם מוקד רשות המיסים למען תיעוד ובקרה שלכם ובתשלום של חמישים אגורות לדקה.