תכלית בית השקעות

בית השקעות תכליתבית ההשקעות תכלית קיים בשוק ההון הישראלי כבר משנת 1987, בית ההשקעות הוא חלק מקבוצת בנק דיסקונט ונמצא בשליטת הבנק, כאשר פעילות תעודות הסל היא שיתוף פעולה עם איש העסקים מייקל דייויס. פעילותו בשוק ההון של תכלית בית השקעות היא בתחומים של ניהול תיקים ותעודות סל, החברה מנהלת כיום מעל 15 מיליארד ש"ח והיא מציגה שיעורי צמיחה ורווח מרשימים לאורך השנים האחרונות.

בשנת 2010 מתנהל משא ומתן בין בית ההשקעות ובנק דיסקונט ששולט בחברה לבית ההשקעות דש-איפקס שבשליטת משפחת ברקת לגבי רכישת תכלית.

תעודות סל – השחקן השני בגודלו בשוק

למרות שתכלית בית השקעות נחשב בית השקעות בינוני לעומת הגורמים הגדולים ביותר בשוק ההון הישראלי, החברה היא השחקן השני בגודלו בתחום המתפתח והצומח של תעודות סל. חברת תעודות הסל של תכלית בית השקעות היא כאמור בבעלות משותפת של בית ההשקעות שנמצא בשליטת בנק דיסקונט ושל קבוצת מייקל דיוויס – קבוצה שעיקר פעילותה בשוק ההון היא בתחום הנגזרים הפיננסיים.

תכלית בית השקעות מציע לציבור עשרות תעודות סל שמשקיעות בשוקי ההון בכל העולם. תעודות סל הן מכשיר פיננסי שהפך מאוד פופולארי בישראל בשנים האחרונות ומספר התעודות שקיימות לרכישה בבורסה של ת"א הוא עצום ועומד על מאות.

תעודות סל הן ניירות ערך העוקבים לחלוטין אחרי ביצועים של מדדים שונים, סחורות, מטבעות ועוד נכסי בסיס מישראל ומהעולם – בצורה זו משקיע יכול להשקיע בניירות ערך שונים באמצעות נייר אחד ומנהל התעודה, תכלית בית השקעות במקרה זה, מתחייב לספק למשקיע את תשואת המדד או נכס הבסיס אחריו עוקבת התעודה.

ניהול תיקים – מנהלים השקעות ללקוחות פרטיים ועסקיים

תכלית בית השקעות מציע שירותי ניהול תיקי השקעות ללקוחותיו, בית ההשקעות מספק שירות זה ללקוחות פרטיים וגם ללקוחות עסקיים כמו חברות וגופים מוסדיים.  ניהול ההשקעות מתבצע דרך כל הבנקים בישראל והסכום המינימאלי להשקעה באמצעות החברה בצורת ניהול תיקים הוא 350,000 ש"ח.

תכלית בית השקעות מחזיק צוות מנהלי השקעות, אנליסטים ומבצעים מקצועי ורחב על מנת לספק את התוצאות הטובות ביותר עבור לקוחותיהם.

מבחינת ניהול תיקים, תכלית בית השקעות נוקט בגישת השקעות שכוללת מחקר מעמיק של נתונים כלכליים וניצול הזדמנויות, פיזור רחב ויעיל של תיק ההשקעות – על פי רמת סיכון כמובן וניהול דינאמי שמגיב לשינויים בשווקים העולמיים ובהתאם לטווח הזמן של השקעת הלקוח.

תכלית בית השקעות מחזיק משרדים בתל אביב (הנהלה ראשית), ירושלים וחיפה – כך שלקוחות החברה שמנהלים בה את השקעותיהם יכולים לבחור מיקום נוח עבורם להיפגש עם הצוות המקצועי.

תכלית בית השקעות פועל כל הזמן כדי לחדש ולהישאר גורם משמעותי בתחום תעודות הסל בישראל, כמו כן, תכלית בית השקעות מעסיק צוות גדול וועדות השקעה מיוחדות שעובדים על מנת לשפר ולייעל את תהליך ניהול ההשקעות בחברה.

אז מה היה לנו בכתבה:
באנר בנק אינפו
לורן מוסייוף מומחית פיננסית

לורן מוסייוף מומחית פיננסית

לורן מוסייוף מומחית פיננסית בעלת ניסיון עשיר, ליווי של אלפי לקוחות מרוצים והשתתפות בפורומים מקצועיים. מייסדת ומנהלת הפורטל בנק אינפו, המקום שמנגיש לכם את כל המידעבנושא פיננסי והשקעות נדל"ן.

074-7690915