כרטיס אשראי ויזה נטען של כאל

כרטיס אשראי ויזה נטען של כאלאנשים רבים חוששים להשתמש בכרטיס האשראי שלהם לביצוע רכישות של מוצרים ושירותים באינטרנט מחשש לדליפת פרטיהם האישיים לגורמים עויינים. אחרים מחזיקים בכרטיסי אשראי מקומיים כגון ישראכרט צעיר או בנקט שאינם ניתנים לשימוש באתרי קניות מחו"ל או בשירותים כמו iTunes.

כדי לענות על הצורך הגובר בפיתרון אשראי בין לאומי שישרת את שני הקהלים, פיתחה חברת Cal בשיתוף עם רשות הדואר את כרטיס Visa נטען, כרטיס אשראי pre-paid אשר ניתן לשימוש ככרטיס אשראי מקומי ובין-לאומי, ומעניק יתרונות רבים למשתמש.

קנייה אנונימיתאשראי

הפחד מדליפת הפרטים האישיים הוא פחד מבוסס ביותר. על פי חברות האבטחה ברשת, בשנת 2010 פותחו בעולם מעל 2 מיליון תוכנות ריגול למחשבים אישיים אשר חלקן מסוגלות ללכוד את הקשות המקלדת של המשתמשים במחשב. פרט לתוכנות ריגול, ישנם אתרים זדוניים המתחזים לאתרי מכירות וממתינים לקונים התמימים שיזינו את מספר כרטיס האשראי.

כרטיס אשראי נטען פותר בעיה זו ומאפשר שימוש בכרטיס אשראי שאינו כולל את פרטיו האישיים של הלקוח. בעת ביצוע רכישה באמצעות הכרטיס ניתן להזין אילו פרטיים אישיים שנרצה ובכך לשמור על אנונימיות ודיסקרטיות בעת ביצוע הרכישה. כאשר קונים את הכרטיס בסניף הדואר אין צורך למלא טופס עם פרטים אישיים.

כרטיס אשראי בין לאומי

צעירים, חיילים, ואנשים אחרים המחזיקים בכרטיסים מסוג בנקט וישראכרט דיירקט אינם מסוגלים לבצע רכישות באתרי הקניות והשירותים הגדולים בעולם. בין אם מדובר בקניית שירים ואפליקציות בחנויות המקוונות של אפל, ברכישת מנוי לשירות XBOX Live, ברכישת מוצרים ב-eBay או בהעברת כספים לפיתרון תשלומים נוסף כגון פייפאל, כרטיס אשראי בין לאומי הוא כיום הכרח לצרכנים רבים.

משיכת כספים וקנייה בחנויות בישראל

כרטיסי אשראי נטענים ניתנים לשימוש גם מחוץ לרשת האינטרנט. בעת רכישת הכרטיס ברשות הדואר הקונה מקבל כרטיס ויזה של חברת Cal אותו ניתן "לגהץ" בכל חנות ועסק בישראל. העסקה תידחה במידה ויתרת הכרטיס נמוכה מגובה העסקה המבוקשת. ניתן לרכוש כרטיס נטען מסוג ATM המאפשר משיכת כספים מכל כספומט בארץ ובעולם.

שליטה בהוצאותהוצאות

כרטיס אשראי נטען הוא גם דרך טובה מאוד לשלוט בהוצאות המתבצעות בכרטיס אשראי. בעת קניית הכרטיס בוחרים כמה כסף יוטען בו, עד סכום של 1000 ש"ח, וכך ניתן לשלוט בהוצאות בצורה יעילה וחכמה. ניתן לטעון את הכרטיס מחדש וכך להחזיק בכרטיס אשראי בין לאומי אך ללא הסכנה שהוא ישמש לביצוע קניות במחיר גבוה מהתקציב במידה וייגנב או ייפול לידיים הלא נכונות.

מסיבה זו, הכרטיס הוא גם פיתרון מושלם לנסיעות לחו"ל. החלפת הכרטיס הרגיל בכרטיס נטען מפחיתה את הסיכון לאובדן כספים כתוצאה מגניבת הכרטיס ושימוש בו ע"י גורמים עברייניים, ובטוח יותר לשאת אותו מאשר כסף מזומן או כרטיס אשראי בין לאומי אישי. ככל כרטיס אשראי אחר, גם הכרטיס הנטען כולל ביטוח אשראי למקרים של גניבות.

ניתן לצפות ביתרת הכרטיס באתר של Cal Online באמצעות מספרו או בטלפון: 03-5725512.

חסרונות

טעינת הכרטיס עולה 20 ש"ח, וזהו גם המחיר להנפקת הכרטיס בפעם הראשונה. את הכרטיס יש לטעון בסכום מינימלי של 250 ש"ח ועד 1000 ש"ח.

הכרטיס אינו מכובד בתחנות דלק, בענף המלונאות, השכרת רכב וחלפנות כספים, וכן לא ניתן להשתמש בו באתרי הימורים ברשת. לא ניתן לבצע עם הכרטיס רכישות בתשלומים או הוראות קבע.

ניתן לרכוש את כרטיס visa נטען של חברת cal בכל הסניפים המרכזיים של רשות הדואר בישראל. לפרטים נוספים על כרטיס ויזה נטען באתר רשות הדואר לחץ כאן.

אז מה היה לנו בכתבה:
באנר בנק אינפו
לורן מוסייוף מומחית פיננסית

לורן מוסייוף מומחית פיננסית

לורן מוסייוף מומחית פיננסית בעלת ניסיון עשיר, ליווי של אלפי לקוחות מרוצים והשתתפות בפורומים מקצועיים. מייסדת ומנהלת הפורטל בנק אינפו, המקום שמנגיש לכם את כל המידעבנושא פיננסי והשקעות נדל"ן.

074-7690915