כרטיסי אשראי לאומי קארד

לאומי קארד ויזה לאומי קארד מאסטרקארד

בינלאומי זהב זהב עסקי פלטינה

כרטיס לאומי קארד ויזה או מאסטרקארד הוא כרטיס אשראי בינלאומי המקובל בכל חנות ובית עסק בעולם. לקוחות לאומי קארד נהנים ממספר הטבות קבועות כגון ביטוח נסיעות של AIG, צבירת כוכבים על כל עסקה מעל 50 ₪, הלוואות אשראי מהירות ועוד. מחזיקי כרטיסי זהב, זהב עסקי ופלטינה נהנים גם מצבירת נקודות טובה יותר.

הכרטיס מאפשר לבחור את מועד החיוב לשני, עשירי או חמש עשרה בכל חודש, אך בניגוד לכרטיסי האשראי מולטי המתגלגלים לא ניתן לקבוע את גובה ההחזר ולדחות חלק מהתשלום לחודש הבא.

עלות הכרטיס החודשית היא 12.90 ₪ בהנפקה של לאומי קארד, 13.90 ₪ בהנפקת בנק לאומי, ו-16.90 ₪ בהנפקת בנק ערבי-ישראלי.
הטבה נוספת למחזיקי כרטיס לאומי קארד ויזה או מאסטרקארד היא כרטיס שני חינם במגוון אטרקציות ברחבי הארץ כגון הלונה פארק, סופרלנד, מיני ישראל, תיאטרון הצפון ובתי הקולנוע של גלובוס גרופ.

חזור למעלה

חזור לתפריט ראשי

לאומי קארד מולטי ויזה לאומי קארד מולטי מאסטרקארד

בינלאומי זהב זהב עסקי פלטינה

כרטיס מולטי של לאומי קארד מאפשר לך לקבוע את גובה ההחזר החודשי (כרטיס אשראי מתגלגל) וכן את תאריך הניכוי – שני, עשירי או חמש עשרה בכל חודש. הכרטיס הינו כרטיס אשראי בין-לאומי של חברת ויזה העולמית או לחליפין של חברת האשראי מאסטרקארד העולמית, וככזה ניתן להשתמש בו בכל מקום בעולם.

הכרטיס, שעלותו 12.90 ₪ בחודש ללקוחות לאומי קארד או 13.90 ₪ בחודש ללקוחות בנק לאומי, מאפשר ביצוע עסקאות בארץ ובחו"ל, בתשלומים או בקרדיט.

כרטיסי האשראי לאומי קארד מולטי מאסטרקארד מאפשרים גם המרה ישירה מיורו לשקל וחיסכון בעמלות ההמרה.

חזור למעלה

חזור לתפריט ראשי

כרטיס אשראי שופרסל

בינלאומי זהב פלטינה

כרטיס אשראי שופרסל, למרות השיוך שלו לרשת הקניות הידועה, הינו כרטיס אשראי לכל דבר, וככזה גם הוא מגיע בגרסה בינלאומית (של ויזה), זהב ופלטינה, וניתן לקבוע את החיוב החודשי לשני, חמישי או עשירי לכל חודש.

היתרון המרכזי של כרטיס אשראי שופרסל הוא דמי השימוש הנמוכים: בשנה הראשונה פטור מעמלת דמי כרטיס, ו-8.88 ₪ לחודש בשנה השנייה ואילך. הכרטיס טומן בחובו יתרונות נוספים בדמות הטבות בתחנות הדלק של פז, מתנת הצטרפות, וכמובן ההנחות הקבועות ברשת שופרסל שהן מגוונות ורבות:

•    מתנת הצטרפות ללקוחות חדשים – 100 ₪ לקניות בסניפי שופרסל
•    הנחה של 5% על חמישה מוצרים לבחירת הלקוח
•    מבצעים בלעדיים למחזיקי כרטיס האשראי (להבדיל מכרטיס המועדון הרגיל שאינו כרטיס אשראי)
•    הטבות נוספות לבני זוג המחזיקים בשני כרטיסים
•    חוברת הטבות חודשית לחברי מועדון הלקוחות

מלבד דמי השימוש בכרטיס, יש לשלם 3 ₪ לחודש עבור החברות במועדון הלקוחות של שופרסל, אך נוכח ההטבות הרבות נראה כי עדיף בהרבה להחזיק כרטיס אשראי מסוג זה על פני כרטיס אשראי רגיל של לאומי קארד.

למידע נוסף על כרטיס אשראי שופרסל לחץ כאן.

חזור למעלה

חזור לתפריט ראשי

מולטי 365

בינלאומי זהב פלטינה

מועדון הלקוחות club365 מציע בשיתוף עם חברת לאומי קארד את כרטיס Multi 365 המעניק הטבות רבות לחברי המועדון במגוון רשתות. אך ראשית כל מדובר בכרטיס אשראי רגיל של לאומי קארד המאפשר לשלם בכל בית עסק בארץ ובחו"ל (הכרטיס הוא כרטיס של חברת ויזה העולמית) וכן לקבוע את מועד התשלום לאחד משלושת המועדים הקבועים.

דמי השימוש בכרטיס הם 12.90 ₪ בחודש, וכן דמי חבר של 100 ₪ בשנה עבור חברות במועדות הקניות 365.

מועדון 365 מדפיס בכל חודש חוברת הטבות חודשית לחבריו. בחוברת ניתן למצוא מבצעים והנחות ברשתות רבות כגון המשביר לצרכן, אל-על, אופיס דיפו ועוד עשרות בתי עסק נוספים בארץ ובעולם.

פרט להנחות אלה, חברי המועדון מקבלים ביום הולדתם מתנה מהמועדון, פטור מדמי כרטיס בשנה הראשונה, והחשוב מכל – החזר כספי של 3% מכל רכישה ברשתות ניו פארם, אופיס דיפו, המשביר לצרכן וחברת קשרי תעופה.

הכרטיס נטען בכל חודש בהחזר הכספי בגין החודש הקודם, והודעה נשלחת למכשיר הסלולרי של בעל הכרטיס עם סכום הזיכוי שהועבר.
מלבד זאת, זהו גם כרטיס אשראי מתגלגל המאפשר לדחות חלק מהחיוב החודשי לחודש הבא על מנת לעמוד בהוצאות החורגות מהתקציב החודשי.

חזור למעלה

חזור לתפריט ראשי

מולטי עזריאלי

בינלאומי זהב פלטינה

כרטיס מולטי עזריאלי הוא פרי שיתוף פעולה בין חברת לאומי קארד לרשת קניוני עזריאלי בישראל. הכרטיס הוא כרטיס אשראי מתגלגל המאפשר את דחיית חלק מהתשלום החודשי לעמידה בהוצאות. הכרטיס הינו כרטיס אשראי בינלאומי של חברת מאסטרקארד עמו ניתן לשלם בכל חנות ובית עסק בעולם.

דמי השימוש הם 12.90 ₪ ללקוחות לאומי קארד ו-13.90 ₪ ללקוחות בנק לאומי, כאשר ישנו פטור מלא מעמלת דמי כרטיס במהלך השנה הראשונה.

פרט לכרטיס אשראי רגיל, כרטיס האשראי מולטי עזריאלי מעניק מגוון הטבות לחברי המועדון:

•    מתנת הצטרפות בשווי של 120 ₪ לקניות בחנויות בקניונים
•    הנחות במאות חנויות של עשרות רשתות מובילות בארץ ובעולם
•    הנחה בתדלוק בתחנות סונול של 35 אגורות לליטר בנזין ו-3 שקלים הנחה לליטר סולר
•    הנחה בחנויות הנוחות של סונול, sogood
•    חוברת הטבות ומבצעים היוצאת מדי חודש

ההצטרפות למועדון הלקוחות של עזריאלי מתבצעת בדרך כלל בקניוני הרשת.

חזור למעלה

חזור לתפריט ראשי

מקסימום תל אביב מולטי ויזה מולטי מאסטרקארד

בינלאומי זהב זהב עסקי פלטינה

כרטיס אשראי מקסימום תל-אביב הינו פרי שיתוף הפעולה בין חברת לאומי קארד לעיריית תל-אביב. תושבי העיר רשאים לבחור בין כרטיס תושב רגיל (המקנה הנחה בחניה ומספר מוסדות תרבות) לבין כרטיס מקסימום תל אביב, המעניק מגוון הטבות שונות לחברי מועדון מקסימום.

עלות הכרטיס היא 12.90 ₪ לחודש בהנפקה של לאומי קארד, ו-13.90 ₪ בהנפקה של בנק לאומי. כמו בכל כרטיסי לאומי קארד ניתן לקבוע את מועד החיוב לשני, עשירי או חמש עשרה לכל חודש.

מועדון הלקוחות "מקסימום" מעניק לתושבי תל אביב הנחה בכ-700 בתי עסק בעיר, וכן מבצעים חודשיים נוספים, זאת מלבד השימוש שלו ככרטיס תושב רגיל המקנה כאמור הנחה בחניונים ומוסדות עירוניים.

רשימת בתי העסק וההנחות מופיעה באתר של מועדון הלקוחות "מקסימום תל אביב".

חזור למעלה

חזור לתפריט ראשי

כרטיס אשראי "יש"

בינלאומי זהב פלטינה

רשת הקניות "יש" מבית שופרסל הוציאה גם היא כרטיס אשראי בשיתוף פעולה עם חברת לאומי קארד.

כרטיס זה דומה להפליא לכרטיס האשראי שופרסל, בכך שהוא מקנה הנחה של 35 אג' לליטר בנזין ועד 5 ₪ לליטר סולר בתחנות הדלק של חברת פז, הנחה קבועה של 5% על מוצרים בחנות (אך ההנחה היא על 10 מוצרים לבחירת הלקוח ולא 5), חוברת הטבות חודשית וכן הלאה. גם כרטיס זה הינו כרטיס אשראי בינלאומי של חברת ויזה.

החסרונות של כרטיס זה לעומת הכרטיסים האחרים של לאומי קארד הם חוסר היכולת לקבוע את מועד התשלום החודשי (הנותר קבוע על החמש עשרה בכל חודש).

עלות הכרטיס היא חינם בשנה הראשונה, ו-8.99 ₪ בחודש החל מהשנה השנייה.

חזור למעלה

חזור לתפריט ראשי

ממיסתור מולטי ויזה ממיסתור מולטי מאסטרקארד

בינלאומי זהב זהב עסקי פלטינה

מועדון ממיסתור הינו מועדון לקוחות בינלאומי המעניק הטבות שונות לנופשים בחו"ל. חברי המועדון נהנים מהטבות רבות הקשורות לטיולים ונופשים כגון:

•    רישיון נהיגה בינלאומי ללא תשלום
•    40 דולר זיכוי בהשכרת רכב בחו"ל
•    הטבות שונות במלונות ואטרקציות
•    חברות במועדוני המטיילים AAA ו-ARC Europe
•    יעוץ חינם לתכנון חופשה
•    הנחה של 10% בסניפי ממסי על מוצרים שונים כגון ספרים ומזוודות
•    חבילת הטבות המשתנה כל חודש

העלות של חברות במועדון ממיסתור היא 99 ₪ לשנה לא כולל מע"מ. העלות של הכרטיס היא 12.90 ₪ בחודש. ניתן לבחור בכרטיס ממיסתור ויזה או מאסטרקארד, וכן לקבוע את מועד החיוב לשני, עשירי או חמש עשרה בכל חודש.

חזור למעלה

חזור לתפריט ראשי

לאומי קארד מולטי ויזה סטודנט מולטי מאסטרקארד סטודנט

בינלאומי זהב

חברת לאומי קארד מציעה לסטודנטים האמידים יותר מבינינו כרטיס אשראי מתגלגל המאפשר דחייה של חלק מהחיוב לחודש הבא, שהוא גם כרטיס אשראי בינלאומי של ויזה או מאסטרקארד, וגם מעניק את כל ההנחות והתעריפים המופחתים אותם משלמים סטודנטים.

עלות הכרטיס היא 12.90 ₪ בחודש, ומועד החיוב הוא השני, עשירי או החמש עשרה בכל חודש.

סטודנטים בעלי כרטיס אשראי של לאומי קארד יכולים לקחת הלוואות מיידיות בתנאים נוחים ובמהירות רבה. צבירת הנקודות בכרטיס זה מתחילה מחיוב השקל ה-201 בכל חודש, ואת הנקודות ניתן להמיר במתנות ונקודות טיסה כמו בשאר הכרטיסים.

כרטיס בינלאומי רגיל צובר נקודות ברכישה מעל 50 ₪, וכרטיס זהב צובר נקודות ברכישה מעל 30 ₪ בכרטיס.

חזור למעלה

חזור לתפריט ראשי

לאומי קארד וורלד סיגניה World Signia

מועדון World Signia הינו מועדון לקוחות בעל שם עולמי, המעניק תנאים ייחודיים לחבריו. כרטיס זה מוענק ללקוחות מיוחדים של לאומי קארד – כלומר לקוחות רווחיים ואמידים במיוחד.

הכרטיס, ממותג מאסטרקארד, מעניק פטור מלא מעמלות פרט לעמלת דמי כרטיס חודשית.

אחד היתרונות הגדולים של כרטיס וורלד סיגניה הוא שירותי קונסיירג' (סיוע בהזמנת מקומות באירועים ומסעדות, מלונות, מוניות, וכן הלאה) בארץ ובעולם באמצעות מוקדים מיוחדים הזמינים לחברי המועדון.

יחס ההמרה של נקודות לנקודות טיסה של מועדון הנוסע המתמיד הוא טוב במיוחד, 28 נקודות של לאומי קארד שוות נקודת טיסה אחת של אל-על. גם צבירת הנקודות היא בתנאים מועדפים במיוחד – החל מרכישה של 12.5 ₪ ולא 30 או 50 ₪ כמו בכרטיסי זהב ופלטינה של לאומי קארד.

נראה אפוא כי יותר משאתה יכול לבחור את הכרטיס, כרטיס וורלד סיגניה בוחר בך.

חזור למעלה

חזור לתפריט ראשי

לאומי קארד FREE

בינלאומי זהב

כרטיסי אשראי לאומי קארד FREE הוא כרטיס אשראי ייחודי עם פטור מעמלות כרטיס, המנסה להעניק למחזיק בו שליטה טובה יותר על ההוצאות. זהו כרטיס אשראי בינלאומי של חברת ויזה המקובל בכל בית עסק בארץ ובעולם.

זהו גם כרטיס אשראי מתגלגל בו ניתן לדחות את התשלום החודשי על מנת לעמוד בהוצאות, ובניגוד לכרטיסים אחרים אין צורך לשלם עמלה על דחיית התשלום.

יתרון ייחודי של הכרטיס הוא מסגרת אשראי חוץ בנקאי נוספת על המסגרת הבנקאית הרגילה. עם זאת, מסגרת האשראי כוללת גם את ההלוואות החוץ בנקאיות של לאומי קארד למחזיק הכרטיס.

מלבד זאת, מחזיקי הכרטיס אינם זכאים להטבות של כרטיסי האשראי של לאומי קארד כגון חברות במועדוני לקוחות, ביטוח נסיעות של AIG, צבירת נקודות ועוד.

הכרטיס מיועד ללקוחות כל הבנקים.

חזור למעלה

חזור לתפריט ראשי

Giftcard

שופרסל תו הזהב giftcard לארגונים giftcard לרשתות

כרטיסי המתנה של לאומי קארד מסדרת giftcard הם כרטיסי אשראי נטענים במגוון תכניות ואפשרויות. הכרטיסים ניתנים בדרך כלל כמתנות חג לעובדים מהמעסיקים שלהם, אך אין מניעה לרכוש כרטיס מסוג זה ולהעניקו כמתנה לחבר או בן משפחה אהוב.

כרטיס giftcard  שופרסל תו הזהב הוא כרטיס אשראי נטען בסכום של בין 100 ל-1000 ש"ח הניתנים למימוש בסניפי רשת שופרסל ובמגוון רשתות נוספות. מספר מיוחד עומד לרשות מחזיקי הכרטיס לבירור היתרה הטעונה בו.

כרטיס giftcard לרשתות הינו כרטיס אשראי נטען לשימוש ברשת חנויות ספציפית. רשתות כגון זארה, סופר-פארם, רשת האופנה פוקס והוניגמן ועוד רבות משתתפות בהסדר זה. ניתן לרכוש כרטיס מסוג זה ולטעון אותו בסכום של 100 עד 1000 ₪ לשימוש ברשת הספציפית.

כרטיס giftcard לארגונים הוא כרטיס מתנה ייחודי עבור שלושה ארגונים גדולים בישראל: עובדי חברת החשמל, חברי הסתדרות המורים, חברי איפ"א (האיגוד הישראלי לפיתוח ארגוני). ישנו כרטיס giftcard נוסף לארגונים אחרים, המקנה הנחה משמעותית ברכישה מרוכזת עבור כלל העובדים בארגון.

כרטיסים אלה פועלים כולם על אותו עיקרון – הטענת סכום של 100 עד 1000 ₪ לשימוש במגוון רשתות וחנויות בארץ. שלושת הארגונים הגדולים מעניקים עם כרטיסי המתנה שלהם מבצעים ואטרקציות ספציפיים לעובדיהם כגון הנחה ברכישת כרטיסים למופעים וכן הלאה.

חזור למעלה

חזור לתפריט ראשי

אז מה היה לנו בכתבה:
באנר בנק אינפו
לורן מוסייוף מומחית פיננסית

לורן מוסייוף מומחית פיננסית

לורן מוסייוף מומחית פיננסית בעלת ניסיון עשיר, ליווי של אלפי לקוחות מרוצים והשתתפות בפורומים מקצועיים. מייסדת ומנהלת הפורטל בנק אינפו, המקום שמנגיש לכם את כל המידעבנושא פיננסי והשקעות נדל"ן.

074-7690915