בעלי עסק? כך תישנו טוב יותר בלילה

לא קל להיות בעל עסק, במיוחד שחשופים לכל כך הרבה סכנות שאורבות מעבר לפינה: פגיעה של כוח עליון ואיתני הטבע, אירוע סייבר עוין, תביעה של לקוח לא מרוצה או פגיעת רכוש מכוונת – כל אלה עלולים לקרות במוקדם או במאוחר. אז איך אפשר לישון קצת יותר טוב בלילה ולשמור על מקור פרנסתכם? עם ביטוח לעסק.

 

ביטוח לעסק – פוליסה מקיפה עם הגנה רחבה

זה לא סוד שכל בעל עסק נאלץ להתמודד עם אינספור אתגרים ומכשולים: לשמור על תזרים, לגייס ולנהל עובדים, לספק מוצרים ושירותים, לשווק ולאתר לקוחות חדשים ולשמור על הקיים, וכל זאת ממש רק על קצה המזלג. לא רק שאין לו רגע של מנוחה, הוא חייב לשמור על העסק שלו 365 ימים מפני שלל נזקים פוטנציאליים.

מי שרוצה ראש שקט ולישון טוב בלילה פשוט רוכש לעצמו ביטוח לעסק. הכוונה היא לפוליסה שמכסה מגוון רחב של סיכונים העלולים לפגוע בעסק, כולל: ביטוח מבנה כנגד שריפה, פגיעת כוח עליון ואיתני הטבע, ביטוח סייבר להגנה מפני מתקפות סייבר והאקרים, ביטוח רכוש, ציוד ומלאי וכמובן גם ביטוח צד ג'. כל אלה כיסויים שבדרך כלל כלולים במסגרת הבסיסית של ביטוח לעסק, שמטרתה לספק לכם רשת ביטחון והגנה מקסימלית ככל ניתן, ובנוסף ישנן כל מיני הרחבות שניתן להוסיף על מנת לקבל הגנה מקיפה יותר.

 

"כל בעל עסק צריך להיות אחראי וערוך לכל תרחיש"

כאמור בכל רגע נתון כל בעל עסק חשוף לסכנה כזו או אחרת שעלולה לפגוע במקור הפרנסה שלו ולהותיר אותו חסר כל. לכן חשוב לפנות בהקדם לסוכן ביטוח שמתמחה בעולם העסקי. במרכז הביטוח לעסקים, למשל, מתמחים בעולם העסקי כבר שנים רבות, עובדים עם כל חברות הביטוח המובילות ומשתמשים בכלים המאפשרים להשוות בין מחירים וכיסויים על מנת להתאים לכם את הפוליסה הטובה והמשתלמת ביותר.

"אנחנו עוזרים לכם להיערך מראש לכל תרחיש, ולהימנע מהתסריט הגרוע ביותר", מסביר שמוליק קטלר המנכ"ל והבעלים של הסוכנות. "המטרה שלנו היא בראש ובראשונה לספק ללקוחות שקט נפשי. לכן אנחנו מתשאלים כל בעל עסק ומאפיינים את צורכיו כדי להתאים לו בדיוק את הכיסויים שהוא צריך, כדי שברגע האמת הוא יהיה מכוסה ולא יעמוד בפני שוקת שבורה. כמו כן אצלנו יש אימא ואבא לכל לקוח – ברגע האמת אנחנו שם בשביל לקוחותינו, ומסייעים להם בכל הבירוקרטיה ומתנהלים בשמם מול חברות הביטוח על מנת להשיג עבורם את הפיצוי המקסימלי. זה לא כמו בחברות הביטוח בהם לקוחות מתגלגלים מיד אל יד. אנו מצמידים ללקוח סוכן שמלווה אותו בכל רגע נתון ולאורך זמן, כך שאם חלילה הוא נקלע לאירוע ביטוחי – יש לו למי לפנות".

אז אם אתם רוצים שקט נפשי, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לפנות למרכז הביטוח לעסקים עוד היום, והם כבר ידאגו לעשות את כל השאר.

אז מה היה לנו בכתבה:
באנר בנק אינפו
לורן מוסייוף מומחית פיננסית

לורן מוסייוף מומחית פיננסית

לורן מוסייוף מומחית פיננסית בעלת ניסיון עשיר, ליווי של אלפי לקוחות מרוצים והשתתפות בפורומים מקצועיים. מייסדת ומנהלת הפורטל בנק אינפו, המקום שמנגיש לכם את כל המידעבנושא פיננסי והשקעות נדל"ן.

074-7690915