הבנק סירב לבקשת המשכנתא? אולי משכנתא חוץ בנקאית היא הפתרון

כשמדובר בבקשת משכנתא, סירוב על ידי הבנק יכול להיות חוויה מתסכלת ומייאשת. עם זאת, לא הכל אבוד, עדיין יש תקווה בדמות משכנתאות חוץ בנקאיות. 

מי הם מסורבי המשכנתא?

לבנקים ולמוסדות ההלוואות המסורתיים יש הנחיות מחמירות שיש לעמוד בהן על מנת שהמבקש יאושר למשכנתא.

חלק מהגורמים שנלקחים בחשבון יכולים להיות:

  • ניקוד אשראי
  • רמת ההכנסה
  • יחס חוב להכנסה
  • גיל הלווה
  • בעיות בנכס

אם מגיש הבקשה אינו עומד בהנחיות אלו, הבנק עלול לשלול ממנו משכנתא. זה נכון במיוחד עבור אלה עם אשראי פחות ממושלם או רמה גבוהה של חוב. ישנן כמה דרכי פעולה אפשריות בהתמודדות מול הבנק בניסיון להשפיע על סירוב המשכנתא.

נכון, זהו תהליך לא פשוט אשר דורש שימוש ביועץ משכנתאות מקצועי המתמחה בתחום של משכנתא למסורבים, אך כדאי לדעת שיועץ מומחה בהחלט יכול לעזור בתהליך.

 

באילו מצבים כדאי לקחת משכנתא חוץ בנקאית?

רבים ממסורבי המשכנתא משתמשים בשירותיו של יועץ משכנתאות על מנת שיעזור להם לבחון בצורה מעמיקה את הסיבות בגינן נתקלו בסירוב מהבנק.

משכנתאות חוץ בנקאיות, המכונות גם משכנתאות פרטיות, מוצעות על ידי מלווים שאינם בנקים או מוסדות פיננסיים מסורתיים. 

 

יתרונות וחסרונות למשכנתא חוץ בנקאית

מצד אחד, הגוף המספק יגבה בדרך כלל ריביות גבוהות יחסית לאלו שהבנק מציע. אך מצד שני, למשכנתאות חוץ בנקאיות עשויים להיות תנאים גמישים יותר, מה שיכול להפוך אותם לאופציה טובה עבור אלה שהבנק סירב להם.

משכנתא חוץ בנקאית יכולה להיות אופציה טובה גם למי שמחפש הלוואה לטווח קצר יותר, לעובד עצמאי או לבעלי מצב הכנסה ייחודי. 

 

איך אביחי מולה יכול לעזור לכם?

אביחי מולה, מנכ"ל ומייסד "פלאנר ייעוץ משכנתאות", הוא יועץ משכנתאות מקצועי המתמחה במשכנתאות חוץ בנקאיות. יש לו גישה למגוון רחב של מלווים והוא יכול לעזור לכם למצוא את האפשרות הטובה ביותר למצב הספציפי שלם. 

"פלאנר ייעוץ משכנתאות" מתהדרת בצוות יועצי משכנתאות מקצועיים ומוכשרים. אביחי מולה והצוות שלצידו, יוכלו לעזור לכם לנווט בתהליך הגשת הבקשה ולוודא שיש לכם את כל התיעוד הנדרש כדי להגדיל את סיכויי קבלת האישור.

אם נדחתה משכנתא על ידי בנק מסורתי, אל תוותרו על התקווה. משכנתא חוץ בנקאית עשויה להיות הפתרון שאתה מחפש. בעזרת אביחי מולה תוכלו למצוא מלווה שמוכן לעבוד אתכם ולהשיג לכם את המשכנתא הדרושה לכם.

לכן, אל תתנו לבנק לסרב לאשר את בקשת המשכנתא שלכם, דברו עם אביחי מולה ובחנו את האפשרויות שלכם עם משכנתא חוץ בנקאית.

אז מה היה לנו בכתבה:
באנר בנק אינפו
לורן מוסייוף מומחית פיננסית

לורן מוסייוף מומחית פיננסית

לורן מוסייוף מומחית פיננסית בעלת ניסיון עשיר, ליווי של אלפי לקוחות מרוצים והשתתפות בפורומים מקצועיים. מייסדת ומנהלת הפורטל בנק אינפו, המקום שמנגיש לכם את כל המידעבנושא פיננסי והשקעות נדל"ן.

074-7690915