טעויות נפוצות שחשוב להימנע מהן כשפותחים עסק קטן

הגיע היום והחלטתם להגשים לעצמכם חלום של שנים? החלטתם לפתוח עסק עצמאי משלכם? אין ספק שהעזתם ולקחתם את אחת ההחלטות הכי חשובות בחיים שלכם, החלטה שבהחלט יכולה לשנות לכם את כל החיים מהקצה לקצה. אבל רגע אחד לפני שאתם קופצים ישר למים העמוקים, כדאי לכם למנוע את הטעויות האפשרויות שרוב העסקים החדשים והמתחילים מבצעים. אז הנה כל המדריך על טעויות נפוצות שחשוב להימנע מהן כשפותחים עסק קטן.

מה השלבים של פתיחת עסק זעיר?

לפני שמתחילים בביצוע של פתיחת עסק זעיר, עליכם לבצע שתי בדיקות על מנת לוודא שאתם אכן עומדים בתנאים של קבלת עסק זעיר: בדיקה של מחזור העסקאות ובדיקה של תחום העיסוק. לאחר הבדיקות הללו, בניגוד למה שחושבים, אי אפשר לפתוח את התיק של עסק זעיר דרך האינטרנט. יש לכם שתי אפשרויות לפתיחה של עסק זעיר, הדרך הראשונה היא באופן עצמאי, והדרך השנייה היא בעזרת רואה חשבון. השלבים לפתיחת תיק שכזה הם –

  1. קודם כל, עליכם לפתוח תיק במע"מ.
  2. בשלב הבא, אתם צריכים לפתוח תיק במס הכנסה.
  3. ובשלב האחרון, אתם צריכים לפתוח תיק בביטוח לאומי.

מאילו טעויות כל עסק קטן בתחילת דרכו צריך להימנע?

ראשית, אל תחשבו שאתם הולכים להתעשר כל כך מהר. יש הרבה אנשים שמחפשים איך להתעשר ומהר. אך המציאות לא כזאת. מי שניסה בעברו להקים עסק חדש, יודע שזו לא משימה כזו פשוטה. לפני הכל, אתם חייבים לצבור הרבה ידע וללמוד איך עושים את העבודה בכדי שתוכלו לבצע אותה על הצד הטוב ביותר. בשום צורה ודרך, אסור לכם לבצע עבודה לא טובה ללקוחות, אחרת הם לא יחזרו אליך ואולי אפילו ירחיקו מכם אנשים חדשים. רק בדרך הזו, אתם תוכלו לשרוד את התקופה של רכישת הניסיון בלי שתאבדו לקוחות חשובים. שנית, עליכם לפתוח תיק ברשויות המס, ומומלץ שתעשו זאת עם רואה חשבון מוסמך ומקצועי. נוסף על כך, לפני שאתם רצים לפתוח עסק עצמאי, כדאי לכם להבין איזה הפתרון העסק שלכם הולך לפתור. בסופו של דבר, הלקוחות שלכם משלמים לכם על מוצר שעונה להם על צורך מסוים.

מאילו עוד טעויות צריך להימנע בפתיחה של עסק קטן?

הרבה בעלי עסקים, פותחים עסק מבלי לשוב מהו קהל היעד שלו. הוא לא יודע מי הלקוח הפוטנציאלי שלו ולא יודע גם מהם תחומי העניין שלו. ברגע שבעל עסק יודע את כל הדברים הנ"ל, הוא יכול לדעת איך לעצב את העסק הקטן שלו. איפה לפרסם ואיפה לשווק אותו. גם התקציב הוא חלק בלתי נפרד מפתיחה של עסק קטן. אתם צריכים לדעת כמה כל הסיפור הזה הולך לעלות לכם. אם תקפידו לא לחזור על טעויות שעשו לפניכם, העסק שלכם יצליח יותר ממה שאתם חושבים.

אז מה היה לנו בכתבה:
באנר בנק אינפו
לורן מוסייוף מומחית פיננסית

לורן מוסייוף מומחית פיננסית

לורן מוסייוף מומחית פיננסית בעלת ניסיון עשיר, ליווי של אלפי לקוחות מרוצים והשתתפות בפורומים מקצועיים. מייסדת ומנהלת הפורטל בנק אינפו, המקום שמנגיש לכם את כל המידעבנושא פיננסי והשקעות נדל"ן.

074-7690915