כך 7XL ישראל יכולה להשפיע על השירותים הפיננסיים המקוונים שלך

באילו תיאורים אתם חושבים שאנשים ישתמשו כדי לתאר את שירותי הבנקאות המקוונת שלהם? מה דעתכם על "חדגוני", "טכני" או "משעמם"? האופן שבו רוב המוסדות הפיננסיים מספקים שירותי בנקאות מקוונים רחוקה מלהיות משכנעת ובהחלט לא מיועדת לשמור על מעורבות אנשים ולהגביר את נאמנות הלקוחות.

ככל שצרכנים פונים יותר ויותר לספקי שירות מקוונים בכל דבר, מקניות ועד חינוך, חוויה מיושנת עלולה לשקוע בתחרות הגוברת והמסורת לא תספק מספיק אטרקטיביות כדי לשרוד את השינויים שבאים עלינו. לטובה? אנחנו תמיד מקווים שכן, אבל כך או אחרת, כדאי שנסתגל אליהם, ויפה שעה אחת קודם.

כבר כעת, הפלטפורמות המקוונות שרוב חברות האשראי מציעות חסרות באופן מצער ועקבי יצירתיות וחדשנות. אתם עשויים לחשוב, "בנקאות אחרת – זה לא כמו לקנות נעליים או לגלול בין תמונות מצחיקות, זה עסק רציני שחייב להיות מוצג בצורה רצינית", ואנחנו מסכימים שלהיות חלק מהחיים הפיננסיים של אנשים זה עניין רציני, אבל זה לא אומר שהכלים המקוונים שארגוני האשראי מספקים לכם חייבים להיות חסרי השראה.

במקום "לחשוב מחוץ לקופסה", אנו מציעים "לחשוב מתוך הקונסולה" – כלומר, קונסולת משחקי וידאו. תעשיית משחקי הוידאו היא יצירתית, חדשנית ויש לה קהל לקוחות נאמן ומעורב. אנו מאמינים שמשחקי הוידאו יכולים להציע בנושא כמה תובנות שימושיות באופן מפתיע.

 

כך פלטפורמות מקוונות ומשחקי וידאו יכולים להשפיע על השירותים הפיננסיים ברשת:

  • תמריצים ליצירתיות

חברות אשראי חייבות ללמוד כיצד לטפח נאמנות, להרחיב מערכות יחסים וליצור קשר טוב יותר עם הלקוחות שלהן ברשת. פלטפורמות מקוונות כמו 7XL ישראל לדוגמה עושות זאת בצורה נפלאה. זה דורש יצירתיות, ורוב הרעיונות היצירתיים לגבי מעורבות לקוחות מקוונת לא מגיעים מספקי טכנולוגיות בנקאות מקוונות מסורתיות. זה חלק מהדרך שבה ספקי טכנולוגיה מוכרים את הפתרונות שלהם – בדרך כלל במסגרת הסכמים תחומים בזמן – כך שלמפתחי הפלטפורמות אין תמריץ מועט לספק חדשנות מתמשכת.

זה גם נובע בעיקר מציפיות הצרכנים. שחקני משחקי וידאו מצפים לחדשנות מתמשכת, אז התעשייה מספקת אותה – אחרת, השחקנים ישתעממו וילכו למקום אחר. לכן, ליצרני משחקי וידאו יש תמריצים מובנים להיות יצירתיים. חברות האשראי אולי לא מבינות זאת, אבל הן מתמודדות יותר ויותר עם אותם תמריצים מצד המתחרים שלהן. סביר להניח שלקוחות השירותים הפיננסיים של היום יעברו לספק אחר מכיוון שהצעות פינטק חדשות וטובות יותר מקלות על לקוחות מפלטפורמות "מסורתיות" לעבור.

  • גיימרים הם לא לקוחות הליבה

חברות האשראי עשויות לחשוב שהדמוגרפיה של הלקוחות שלהן מפחיתה את הסיכוי שלהן לחפש אטרקטיביות באופן שבו שחקני משחקי וידאו יעברו להצעה חדשה ומשכנעת יותר. אבל, איך המאפיינים הדמוגרפיים של תעשיית משחקי הווידאו משתווים ללקוחות חברות האשראי? זה אולי מפתיע, אבל שחקני וידאו הם לא בעיקר נערים מתבגרים. למעשה, הפרופיל של אותה קהילה אינו שונה באופן קיצוני מבסיס הלקוחות הטיפוסי של חברות האשראי, שרובו הגדול מורכב מגברים ונשים מעל גיל 30.

למרות שלקוחות מבוגרים יותר של חברות האשראי אינם גיימרים נלהבים, הם בהחלט האיצו את השימוש שלהם בשירותים מקוונים. אפילו קשישים הפכו מיומנים בשימוש במכשירים ניידים שונים, השתתפות בשיחות ועידה בווידאו, הזרמת תוכן למכשירים שלהם וקניות ובנקאות מקוונות. בעוד שקטגוריית גיל צעירה (מתחת לגיל 18) לא נחשבת היעד של חברות האשראי כיום, בני נוער הם הלקוחות הפוטנציאליים שלהן בעוד כמה שנים, ולכן יידרש מהן לספק חוויות מקוונות שימשכו אותם.

  • חד ממדי מול סוחף

משמעות החשיבה הנכונה היא שחברות האשראי חייבות לעשות קפיצת מדרגה מהפקמן של שנות ה- 80 לעולם המשחקים המקוונים של היום. למי שזוכר עד כמה פקמן נראה שטוח ורובוטי, רוב שירותי הבנקאות המקוונים מצטיירים כתקועים במה בעולם הגס והמונוטוני הזה. ספק אם זה ימשוך את תשומת הלב שלכם לאורך זמן. לעומת זאת, סביבת משחקי הווידאו ופלטפורמות המשחק המקוונות כמו 7XL ישראל סוחפת בעזרת משחקי קלפים הטובים ביותר להמשך קריאה לחצו כאן.

כדי להישאר תחרותיים, וכדי למשוך ולשמור חברים חדשים וצעירים יותר, חברות האשראי חייבות להפוך את הניווט בסביבת השירותים הפיננסיים המקוונים להרבה יותר אינטואיטיבי. בפלטפורמה  7XL אפשר לקבל לא מעט רעיונות בנושא.

 

עיצוב משחק וידאו שומר על מעורבות הגיימרים

מדוע משחקי וידאו הפכו כל כך פופולריים? ישנם עקרונות העומדים בבסיס הדרך שבה ספקי משחקי וידאו יוצרים שירותים משכנעים שישימים הרבה מעבר לאותה סביבת משחק מסוימת. ארבעת ההיבטים הבאים של משחקי וידאו צריכים להנחות את חברות האשראי אשראי ביצירת הדור הבא של שירותים פיננסיים מקוונים.

  1. תוכן דינמי, עדכני, חדש, אקטואלי ובעל ערך שניתן להורדה.
  2. התאמה אישית של דרכי ההתקשרות והאינטראקציה. מה שמתאים לאישה קרייריסטית בת 30 לא בהכרח מתאים לגבר בגיל הפרישה.
  3. תגמולים שניתן לספק בהתאם לפרופיל הלקוח וכן כגמול עבור השתתפות בסקר, מתן חוות דעת וכדומה.
  4. טיפוח קהילה ותקשורת, המרכיב העיקרי שמחבר בין אנשים וגורם להם להרגיש יחד גם בזירה האינטרנטית. ניתן לבנות קהילות מקוונות על סמך תחומי עניין, ליצור אווטרים דמויי אנוש להדרכות ועוד. זה ללא ספק עדיף על צפייה בסרטון משעמם ונטול תשוקה.

 

משחקי וידאו מצביעים על עתיד הבנקאות המקוונת

אין זה מוגזם שמשחקי וידאו הם הדרך הטובה ביותר לדמיין כיצד תיראה בנקאות מקוונת בעתיד. כדי לספק ערך אמיתי, חברות האשראי צריכות ליישם את העקרונות שתעשיית משחקי הווידאו אימצה בצורה כה יעילה, כך שיעמדו בציפיות ואף יעלו עליהן. חוויה מקוונת מושכת, מרתקת ואינטואיטיבית היא לא רק דבר נחמד ומגניב למשתמשים, היא חשובה לאופן שבו מוערכים שירותים פיננסיים.

אז מה היה לנו בכתבה:
באנר בנק אינפו
לורן מוסייוף מומחית פיננסית

לורן מוסייוף מומחית פיננסית

לורן מוסייוף מומחית פיננסית בעלת ניסיון עשיר, ליווי של אלפי לקוחות מרוצים והשתתפות בפורומים מקצועיים. מייסדת ומנהלת הפורטל בנק אינפו, המקום שמנגיש לכם את כל המידעבנושא פיננסי והשקעות נדל"ן.

074-7690915