מה באמת כדאי לדעת על ביטוח רכב?

כבר לא מעט חודשים אתם נוסעים בכל בוקר לעבודה ולא ממש בטוחים שתגיעו אל היעד שלכם? ברור לכם שהרכב שלכם, ממש כמוכם, לא נהיה צעיר עם השנים? אם כך, ברור שאתם חולמים על רכב חדש. אם אתם כבר בשלבים מתקדמים יותר של החיפוש אחר הרכב שלכם, כדאי יהיה לבדוק את הדברים לעומק. אתם הרי יודעים שקניית הרכב היא אומנם הוצאה כלכלית לא קטנה, אך בסופו של דבר, הביטוח שתעשו לרכב יהווה הוצאה נוספת. לכן עולה השאלה: איזה ביטוח רכב באמת כדאי לעשות? והאם יש הבדלים בין ביטוחי הרכב השונים? חשוב להבין שהתשובה היא כן. יש הבדלים, ובנוסף לכך, היום עולם ביטוחי הרכב הוא כמעט אינסופי. לכן אחד מהטיפים הכי טובים שנוכל לתת לכם הוא לקחת את הזמן ולבחון את הדברים לעומק. כך תוכלו לבחור את מה שבאמת נכון עבורכם, כי חבל לעשות ביטוח שלא תצאו לגמרי מרוצים ממה שהוא כולל.

 

איזה ביטוח רכב אתם רוצים? 

חשוב לכם לעשות ביטוח טוב לרכב שלכם? אמונם אתם לא רוצים להגיע למצב שבו אתם צריכים להפעיל את אותו ביטוח רכב, אך כבר שמעתם מאחרים על לא מעט מקרים לא נעימים? אם כך, כדאי שתדעו שאתם לא לבד. רוב האנשים שצריכים לעשות ביטוח רוצים למצוא ביטוח טוב. השאלה היא מה זה בדיוק אומר ביטוח טוב לרכב? מצד אחד, כמובן שלא נרצה לשלם על הביטוח הון עתק. מצד שני, כמובן שנרצה לעשות כל מה שאנחנו יכולים כדי שהביטוח יהיה כמה שיותר מקיף ורציני. בעת צרה נרצה לדעת שאנחנו יכולים להתקשר אל חברת הביטוח ופשוט לקבל את מה שמגיע לנו. לכן חשוב מאוד לבדוק איזה סעיפים כולל הביטוח. מה באמת מבטיחים לכם ועל מה בדיוק אתם עומדים לשלם? אומנם זה נכון שיש סעיפים שתמיד חוזרים על עצמם בביטוחים כאלה, אך יש גם סעיפים שמשתנים וחשוב שתהיו ערים לכך.

 

כמה זה יעלה לכם בשנה? 

אי אפשר לדבר בימינו על ביטוח רכב ולא להזכיר את העלויות. אנחנו יודעים, בסופו של דבר, שהמחיר של ביטוח הרכב הוא עניין משמעותי וזו הוצאה כלכלית שצריך להתייחס אליה. לכן חשוב שתהיו ערים לדברים ותראו על מה בדיוק אתם עומדים לשלם. יתרה מכך, אם אתם יכולים לעשות השוואה בין כמה חברות ביטוח שונות וכך להימנע מהוצאה כלכלית יותר מידי גדולה, מובן שזה כדאי. היום את ההשוואות האלה אתם יכולים לעשות אפילו בלי לצאת מהבית. זה אומר שאם תוכלו לשבת מול המחשב ולברר את הדברים, כדאי שתעשו זאת. בצורה כזאת תבטיחו שאתם מקבלים את המקסימום האפשרי תמורת התשלום הכי נמוך שיש. אין ספק שלנהוג ברכב חדש, עם ביטוח מקיף, זו בחירה נהדרת ולא כדאי שתתפשרו על פחות מזה.

אז מה היה לנו בכתבה:
באנר בנק אינפו
לורן מוסייוף מומחית פיננסית

לורן מוסייוף מומחית פיננסית

לורן מוסייוף מומחית פיננסית בעלת ניסיון עשיר, ליווי של אלפי לקוחות מרוצים והשתתפות בפורומים מקצועיים. מייסדת ומנהלת הפורטל בנק אינפו, המקום שמנגיש לכם את כל המידעבנושא פיננסי והשקעות נדל"ן.

074-7690915