פריטת צ'קים למזומן

פריטת צ'קים למזומןפריטת צ'קים למזומן היא דרך מצוינת לשפר את תזרים המזומנים שלכם, כמו גם להתקזז מול ספקי סחורות בצורה נכונה לעסק. ניתן לעשות זאת בעזרת בנקים וחברות פרטיות, כאשר דרך החברות הפרטיות בד"כ תקבלו את המזומן במקום ובמיידי. 

תעשיית פריטת הצ'קים היא אחת הענפים הרווחיים ביותר בארצות הברית, כמו גם בישראל. עם זאת, זה לא חף מאתגרים. כאשר מדברים על פריטת צ'קים למזומן, למעשה מדברים על פתרונות אשראי לעסקים. אלמלא פתרונות האשראי האלו, עסקים היו מתקשים לשלם על סחורות ולספק ללקוחות שלהם את דרישותיהם. הנה כל המידע, המשיכו לקרוא. 

פריטת צ'קים למזומן דרך הבנקים או דרך חברה פרטית? 

על מנת לבצע תשלומים, העסקים יצטרכו לשלוח צ'קים ולקבל כסף מהבנקים או מחברות פרטיות העוסקות בפריטת צ'קים. אם עושים זאת מול הבנקים, תהליך זה יכול להיות מאוד ארוך ולא יעיל, במיוחד כשמדובר בסכומי כסף גדולים. עם זאת, דרך חברות פרטיות תוכלו לפרוט צ'קים דחויים במהרה וללא המתנה מיותרת. 

מטבע הדברים, העמלה שתשלמו דרך החברות הפרטיות תהיה בדרך כלל גבוהה יותר מאשר דרך הבנקים שמאפשרים פריטת צ'קים למזומן. יחד עם זאת שהעמלה תהיה גבוהה יותר דרך חברות פרטיות לפריטת צ'קים, זה יהיה מהיר יותר ולפיכך כדאי יותר. 

מדוע פתרונות אשראי כמו פריטת צ'קים נחשבים מומלצים?

פתרונות אשראי כמו פריטת צ'קים למזומן נחשבים לדרך טובה לייצר הכנסה ולשפר תזרימי מזומנים. בימינו, פריטת צ'קים למזומן הוא אחד מפתרונות האשראי הפופולריים ביותר המשמשים אנשים רבים ועסקים בכל התעשיות והענפים. אפשר להשתמש בשירות זה כדי לשלם על סחורות במקרים שאין כסף מזומן, כמו גם לשל על אירועים, מכוניות ועוד. 

במובן זה, זהו פתרון אשראי מצוין למימון כל סוג של רכישה כמעט, בין אם פרטית או עסקית. עם זאת, צריך לקחת בחשבון את גובה העמלה שתשלמו על פריטת הצ'ק למזומן. בואו נבין ממה העמלה מורכבת והאם זה משתלם. 

מה גובה העמלה על ניכיון צ'קים?

גובה העמלה של פריטת צ'קים למזומן נעה בין אחוזים בודדים, כאשר גובהה של העמלה תשתנה בהתאם למספר פרמטרים. למשל, גובה הסכום שעליו הצ'ק כתוב, כמו גם תאריך הפירעון של אותו צ'ק דחוי. באופן טבעי, ככל שהסכום של הצ'ק יהיה גבוה יותר ומועד הפירעון יהיה יותר רחוק, ככה גובה העמלה של פריטת צ'קים למזומן תהיה גבוהה יותר. 

את הפריטה של הצ'ק תבצעו דרך חברות פרטיות, כאשר אלו יצטרכו לחשב את הסיכונים הכרוכים בפריטת הצ'ק הדחוי שלכם. כאשר רמת הסיכון היא גבוהה (כמו צ'ק עם סכום גבוה שהונפק), טבעי שהחברה הפורטת תגבה עמלה יותר גבוהה. 

מה חשוב לדעת לפני שפורטים צ'קים למזומן?

מעבר לכך שחשוב לדעת מה גובה העמלה שתשלמו על פריטת צ'קים למזומן, חשוב גם לדעת מאיזו חברה אתם מקבלים את הכסף. במילים אחרות, אתם צריכים לוודא שאתם לא פורטים את הצ'ק אצל חברה המאופיינת עם השוק האפור. הדבר האחרון שמישהו ירצה זה להתעסק עם השוק האפור, כך שחשוב לוודא זאת מראש. 

כדי לוודא שאתם פורטים צ'קים מול גורם אמין, יהיה כדאי לערוך מחקר אינטרנטי קצר. תבדקו את הביקורות המקוונות על אותה חברת פריטת צ'קים למזומן, ובדקו האם מדובר בחברה רשומה כחוק ברשם (איגוד) החברות הישראלי. כך תוכלו לוודא שאתם מבצעים את פריטת הצ'קים דרך גורם אמין ומומלץ. 

פתרונות אשראי לעסקים ופרטיים 

שוק פתרונות האשראי צומח בקצב מהיר. ישנם מספר סוגים שונים של פתרונות אשראי בשוק, וכל אחד מהם נועד לפתור בעיה ספציפית. במקרים מסוימים, חברות מחפשות פתרונות שיכולים לעזור להן להגביר את תזרים המזומנים שלהן.

פתרונות אשראי כמו פריטת צ'קים למזומן הם החלק החשוב ביותר בתזרים המזומנים של העסק. הם עוזרים לעסק לנהל את תזרים המזומנים שלו בצורה יעילה יותר, והם גם מאפשרים לו להיות תחרותי יותר מבחינת דירוג האשראי שלו. בתוך כך, פתרונות אשראי הופכים פופולריים יותר ויותר בעולם העסקים. הם עוזרים לעסקים להתמודד עם מגוון בעיות תזרים מזומנים והם עוזרים להם לייצר הכנסות על ידי הפחתת סיכון האשראי שלהם.

פריטת צ'ק למזומן תוך זמן קצר 

בשנים האחרונות פתרונות אשראי נמצאים בתהליך של שינוי הדרך שבה עסקים מנהלים את תזרים המזומנים שלהם. הכלים הנפוצים ביותר הזמינים לניהול תזרים מזומנים הם הלוואות, כרטיסי אשראי וחשבונות בנק, כאשר פריטת צ'קים למזומן היא אחת מדרכי הפעולה הנפוצות ביותר בכל סוגי התעשיות והענפים. 

המטרה העיקרית של פתרונות האשראי אלו היא, לעזור לעסקים לנהל את תזרים המזומנים שלהם ולשלם על סחורות שהם צריכים כדי לייצר הכנסות. אלו משמשים גם במגזר הפיננסי על ידי בנקים, מלווים ומוסדות פיננסיים אחרים, כמו גם במגזר הפרטי. בין אם אתם צריכים פריטת צ'ק דחוי למזומן למטרה זו או אחרת, יהיה חשוב לעשות זאת דרך חברה שמסוגלת לספק לכם שירות במהירות וביעילות.

אז מה היה לנו בכתבה:
באנר בנק אינפו
לורן מוסייוף מומחית פיננסית

לורן מוסייוף מומחית פיננסית

לורן מוסייוף מומחית פיננסית בעלת ניסיון עשיר, ליווי של אלפי לקוחות מרוצים והשתתפות בפורומים מקצועיים. מייסדת ומנהלת הפורטל בנק אינפו, המקום שמנגיש לכם את כל המידעבנושא פיננסי והשקעות נדל"ן.

074-7690915