תנאי ההעסקה שלכם השתנו במהלך השנה? כנראה שתימצאו זכאים לקבלת החזרי מס לשכירים!

תנאי ההעסקה שלכם השתנו במהלך השנה? לא בטוחים אם ניצלתם את כל נקודות הזיכוי המגיעות לכם? סיכוי גבוה שתימצאו זכאים לקבלת החזרי מס לשכירים. רגע לפני שאתם מתייאשים ומוותרים על המגיע לכם מחשש להתמודדות עם בירוקרטיה סבוכה ותורים ארוכים, חשוב שתמשיכו לקרוא את השורות הבאות. בפסקאות הבאות נכיר מקרוב את כל הדגשים שיעזרו לכם לקבל בחזרה את כל ההחזרים המגיעים לכם. חברת קרבי – חברה להחזרי מס מסייעת לעובדים רבים ליהנות מהחזרים של אלפי ואף עשרות אלפי שקלים מידי שנה. רוצים גם? המשיכו לקרוא את השורות הבאות.

 

ניתן לקבל החזרים עד שש שנים רטרואקטיבית ובתוספת ריבית שנתית של 4%!

רשות המיסים מאפשרת לכל עובד במשק, עצמאי או שכיר כאחד, לקבל החזרי מס עבור כספים ששולמו שלא לצורך. שנת המס נגמרה? אין סיבה לדאגה, חשוב לדעת כי הרשויות מאפשרות לעובדים לקבל בחזרה את כל המגיע להם עד 6 שנים רטרואקטיבית. כלומר, גם אם טעות המס שלכם חלה לפני כחמש שנים, תוכלו לקבל החזרים מלאים עבור כספים ששילמתם שלא לצורך. מעבר לכך, רשות המיסים מעניקה ריבית חיובית על הכספים המוחזרים לעובדי המשק. נמצאתם זכאים לקבל החזרי מס בגין טעות שחלה לפני למעלה משנה? תוכלו לקבל את כל כספיכם חזרה בתוספת ריבית חיובית של 4%. התוספת מוענקת עבור כל שנה, כלומר אם טעות המס שזיכתה אתכם בקבלת החזרים קרתה לפני 4 שנים, תוכלו לקבל 4% תוספת עבור כל שנה.

 

כך תדעו אם גם אתם זכאים – בדיקה אינטרנטית פשוטה ומהירה

רוצים לבדוק את זכאותכם לקבלת החזרים? חשוב לדעת כי כיום ניתן להשלים את כל שלבי הבדיקה באופן מקוון. עד לפני מספר שנים כלל העובדים שרצו לבדוק את זכאותם נדרשו להגיע למשרדים הממשלתיים מצויידים בלא מעט טפסים וסבלנות רבה לעמידה בתורים ארוכים. לעומת זאת כיום ניתן להשלים את כל שלבי הבדיקה בקלות ובמהירות דרך הרשת. הבדיקה האינטרנטית אינה מורכבת וניתנת לביצוע בכל זמן ומכל מקום. כמו כן חשוב לדעת כי אתם לא נדרשים להמציא טפסים רבים. בעזרת מספר טפסים פשוטים תוכלו להשלים בקלות את בדיקת זכאותכם. רוצים לבדוק האם גם לכם מגיעים החזרים? רגע לפני, חשוב שתדעו איך רשות המיסים מחשבת את השכר של כלל העובדים השכירים במשק.

 

ניכויי המס שלכם נקבעים על בסיס הערכת הכנסה שנתית, ולא על בסיס הכנסה חודשית!

רשות המיסים גובה תשלום על בסיס הכנסה שנתית, ולא חודשית. כלומר, רשות המיסים מחשבת כמה כל עובד צפוי להרוויח במהלך השנה כולה ועל בסיס הערכה זו מחשבת כמה מיסים הוא נדרש לשלם. שיטת הערכה זו גוררת לא מעט פערי מס לעובדים שכירים המשלמים מיסים גבוהים מאלה שהם אמורים לשלם. עובד המשתכר ב 15,000 שקלים מידי חודש, צפוי להרוויח כ 180,000 שקלים בכל שנה (הכפלה של השכר החודשי בסך חודשי העבודה השנתיים). על בסיס הערכה זו רשות המיסים יודעת כמה מס שנתי אותו עובד נדרש לשלם ואת התשלום השנתי היא מחלקת ל 12 תשלומים חודשיים. כל שינוי בהכנסתו של העובד עלולה להוביל לפערי מס.

 

הסיבות השכיחות ביותר לשינויים בהכנסה השנתית:

  • יציאה לחופשת מחלה.
  • יציאה לחופשת לידה.
  • קיצור שעות העבודה היומיות.
  • קיצוץ בשכר החודשי.
  • מעבר בין עבודות שונות.

 

שילמתם מיסים גבוהים שלא לצורך? לא ניצלתם את מיטב ההטבות המגיעות לכם? אל תוותרו על ההחזרים המגיעים לכם!

אחת הנקודות תקפה לגביכם? סיכוי גבוה שתימצאו זכאים לקבלת החזרים. קרבי – חברה להחזרי מס תשמח לעמוד לשירותכם לכל צורך. החברה מעמידה לרשות לקוחותיה את אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום על מנת להבטיח שהם יקבלו את כל המגיע להם. חשוב להדגיש כי פערי מס נוצרים גם בגין אי ניצולן של נקודות הזיכוי, ששוות הנחה של אלפי שקלים בכל שנה. אז גם אם לא שילמתם מיסים גבוהים מהנדרש, ייתכן שתימצאו זכאים לקבלת החזרים בגין אי ניצולן של מיטב ההנחות המגיעות לכם.

אז מה היה לנו בכתבה:
באנר בנק אינפו
לורן מוסייוף מומחית פיננסית

לורן מוסייוף מומחית פיננסית

לורן מוסייוף מומחית פיננסית בעלת ניסיון עשיר, ליווי של אלפי לקוחות מרוצים והשתתפות בפורומים מקצועיים. מייסדת ומנהלת הפורטל בנק אינפו, המקום שמנגיש לכם את כל המידעבנושא פיננסי והשקעות נדל"ן.

074-7690915