הפניקס תגמולים ופיצויים מנייתי

הפניקס תגמולים ופיצויים מנייתיקופת הגמל הפניקס תגמולים ופיצויים – מנייתי היא קופת גמל שמיועדת למטרות חיסכון לטווח ארוך ומסלול ההשקעות שלה הוא בלעדי אפיק מנייתי בעל סיכון יחסית גבוה אך גם סיכויים לתשואות גבוהות לארוך שנות החיסכון.

הקופה מנוהלת על ידי חברת הפניקס פנסיה וגמל בע"מ שהיא חברה בת בבעלות מלאה של חברת הביטוח הפניקס. החברה לא מציעה לציבור לקוחותיה מגוון גדול של קופות גמל ומכשירי חיסכון או השקעה אחרים כי החברה מחזיקה בשליטה על בית ההשקעות אקסלנס נשואה שמנהל את רוב הפעילות הזו עבור הקבוצה.

פרטי קופת הגמל הפניקס תגמולים ופיצויים – מנייתי

הקופה הוקמה בסוף שנת 2003 כך שיש לה ותק של כמעט 7 שנים בשוק הגמל. היקף הנכסים שמנוהלים עבור חברי קופת הפניקס תגמולים ופיצויים – מנייתי הוא כ-16 מיליון ש"ח נכון ליולי 2010, כך שמדובר על קופת גמל קטנה יחסית מבחינת יתרת נכסיה.

מבחינת מסלול ההשקעות של הפניקס תגמולים ופיצויים – מנייתי הוא כאמור מוגדר מנייתי ומנהל הקופה מתחייב על פי הוראות הקמתה להשקיע במניות בשיעור של לפחות 50% מסך כל נכסי הקופה – באופן עקרוני חברת הפניקס מנהלת את השקעות קופות הגמל וקרנות ההשתלמות שלה במסלולים טהורים כך שמסלול מנייתי יושקע בלעדית במניות לרוב.

דמי הניהול הממוצעים שגובה החברה המנהלת מחברי קופת הפניקס תגמולים ופיצויים – מנייתי היו 1.26% מהכספים הצבורים.

תשואות הפניקס תגמולים ופיצויים – מנייתי

כל קופת גמל, ובעיקר אלו במסלולי השקעה בעלי רמות סיכון גבוהות יחסית כמו אפיקי מניות, נמדדות בעיקר על פי התשואות שהן מציגות לאורך שנים עבור ציבור החוסכים. חשוב לזכור כי קופת גמל מנייתית היא מכשיר חיסכון לטווח ארוך ושוק המניות לעיתים יורד אך באופן כללי השוק תמיד עולה לאורך שנים רבות.
•    הפניקס תגמולים ופיצויים – מנייתי הציגה תשואה שנתית מצטברת ב-12 החודשים האחרונים של 15.66%
•    תשואה מצטברת ל-3 שנים אחרונות 4.09% ול-5 שנים 85.61%.
•    התשואה החודשית הממוצעת לאורך 5 שנים היא 1.04%

תשואות הפניקס תגמולים ופיצויים – מנייתי דומות במהותן לשאר הקופות במסלול השקעה מנייתי.

אז מה היה לנו בכתבה:
באנר בנק אינפו
לורן מוסייוף מומחית פיננסית

לורן מוסייוף מומחית פיננסית

לורן מוסייוף מומחית פיננסית בעלת ניסיון עשיר, ליווי של אלפי לקוחות מרוצים והשתתפות בפורומים מקצועיים. מייסדת ומנהלת הפורטל בנק אינפו, המקום שמנגיש לכם את כל המידעבנושא פיננסי והשקעות נדל"ן.

074-7690915