פסגות קופות גמל

פסגות קופות גמלפסגות קופות גמל היא אחד הגופים המשמעותיים ביותר במשק הפיננסי הישראלי, החברה מנהלת נכסים בהיקפים ש ל50 מיליארד ₪, תוך הפעלת מגוון רחב מאוד של קרנות השתלמות וקופות גמל. בתחום קופות הגמל, פסגות קופות גמל היא החברה הגדולה ביותר בישראל.

החברה היא חברת בת של פסגות בית השקעות, אחד הגופים הפיננסיים המרכזיים בישראל, העוסק בתחומים פיננסים רבים.

חברת פסגות מציעה מגוון עצום של קופות גמל במגוון מסלולים שונים, בדומה לשאר קופות הגמל, ניתן לעבור באופן מיידי ממסלול למסלול ולשלב השקעה במסלולים שונים.

הטבות המס השונות המגיעות לחוסכים בקופות גמל, חלות על כל מגוון המסלולים. קופות הגמל מופעלות בחלקן על ידי בנק הפועלים ואחרות על ידי בנק לאומי ( כל התשואות הן עבור החודשים ינואר-אוקטובר 2010).

קופות הגמל של פסגות

פסגות גדיש כספית

מסלול סולידי עם דגש על חוסנו המטבע הישראלי נכסי הקופה מושקעים באג"ח ממשלתי שקלי (46%) ובמזומנים ושווי מזומנים  (54%) תשואה מצטברת 2010- 1.23%.

פסגות גדיש אג"ח מדינה

מסלול סולידי מאוד המשקיע בעיקר באגרות חוב ממשלתיות (92%) וללא חשיפה למניות. תשואה לשנת 2010- 8.09%.

פסגות גדיש ללא מניות

מסלול השקעה סולידי, ללא חשיפה למניות, אולם כ-25% מושקעים באגרות חוב קונצרניות, לעומת 66% שמושקעים באגרות חוב ממשלתיות.  תשואה מצטברת 2010- 7.84%.

גדיש עד 10% מניות

קופת גמל בעלת חשיפה של עד ל10% למניות, 55% באגרות חוב ממשלתיות, ועוד 32% באגרות חוב קונצרניות. תשואה מצטברת 2010- 9.29%.

 

פסגות גדיש כללי

קופת גמל כללית המפזרת את ההשקעות, 27% חשיפה למניות, 33% השקעה באג"ח קונצרני ו22% באג"ח ממשלתי. תשואה לשנת 2010- 9.75%.

פסגות גדיש מניות

קופת הגמל של גדיש עם החשיפה הגבוהה ביותר למניות (84%) וכמובן בעלת רמת התנודתיות והסיכון הגבוהה ביותר. תשואה עבור שנת 2010- 9.44%. כל קופת הגמל של גדיש מופעלות על ידי בנק הפועלים.

פסגות גמל כספית

קופה נוספת המשקיעה בנכסים שקליים, אג"ח ממשלתי ומזומנים. תשואה לשנת 2010-1.21%.

פסגות גמל אג"ח מדינה

קופת גמל משקיעה באגרות חוב ממשלתיות צמודות מדד ואגרות חוב ממשלתיות שקליות. תשואה מצטברת לשנת 2010 -7.21%.

קופות גמל נוספות

פסגות קופות גמל מפעילה מגוון רחב של קופות גמל נוספות, כגון פסגות קמה, פסגות שגיא, ועוד רבות אחרות. קופות הגמל השונות מאפשרות להשקיע במגוון רחב מאוד של מסלולים שונים.

בניית תכנית החיסכון הפנסיונית יכולה להתבסס על ביצוע שילוב בין ההשקעות השונות בכל קופות הגמל, תוך ביצוע של מעברים מהירים בין המסלולים. המעברים מתבצעים על פי שיקול דעתו של הלקוח תוך תקופת זמן מינימאלית של 3 ימי עסקים בלבד.

אז מה היה לנו בכתבה:
באנר בנק אינפו
לורן מוסייוף מומחית פיננסית

לורן מוסייוף מומחית פיננסית

לורן מוסייוף מומחית פיננסית בעלת ניסיון עשיר, ליווי של אלפי לקוחות מרוצים והשתתפות בפורומים מקצועיים. מייסדת ומנהלת הפורטל בנק אינפו, המקום שמנגיש לכם את כל המידעבנושא פיננסי והשקעות נדל"ן.

074-7690915