פקדונות של בנק איגוד

פקדונות של בנק אגודבנק אגוד מנסה בשנים האחרונות להגדיל את נתח השוק שלו במגזר משקי הבית, לכן הוא מציע מגוון רחב של פקדונות ותכניות חיסכון ללקוחותיו. הפקדונות של בנק אגוד מוצעים לתקופות של יום אחד ועד 12 שנים, אפשרויות ההצמדה או היעדרה מגוונות, הריבית משתנה על בסיס הפריים או קבועה, אפשרויות ההפקדה הן חד פעמיות או תשלומים לאורך הדרך ויש גם פקדונות המאפשרים לקבל תשלומים שוטפים במקום תשלום סופי אחד.

פקדונות לא צמודים של בנק אגוד

בנק אגוד מציע פקדונות שקליים לא צמודים, בריבית קבועה או משתנה על בסיס הפריים, לבנק 5 קטגוריות מרכזיות של פקדונות ללא הצמדה שבכל אחת מהן מגוון אפשרויות ללקוח מבחינת סכום מינימום, תקופת פקדון ועוד.

•    ריבית קבועה: לתקופות של יום אחד ועד 10 שנים, סכומי המינימום נעים החל מ-1,000 ש"ח ועד 50,000 ש"ח לפקדון מתעצם ל-26 שבועות (הריבית עולה בכל רבעון שהוא גם נקודת יציאה).
•    ריבית משתנה: לתקופות של שבוע ועד 18 חודשים, הריבית צמודה לפריים עם מרווח מסוים לכל פקדון ולכל לקוח, סכומי מינימום להפקדה הם לרוב 1,000 ש"ח או 10,000 בפקדונות מסוימים. בתכניות הקצרות ללא נקודות יציאה ובארוכות יותר יש נקודות יציאה בכל תקופה קבועה מראש.
•    הכנסה חודשית: פקדונות של בנק אגוד המספקים ללקוח הכנסה חודשית על בסיס הריבית הנצברת ו/או הקרן, לשנה או שנתיים, ריבית קבועה ומינימום הפקדה של 10,000 ש"ח.
•    הפקדה בתשלומים: פקדונות המאפשרים להפקיד להם בתשלומים ולא באופן חד פעמי, לתקופות של 3 עד 15 שנים, מינימום הפקדה חודשית של 100 ש"ח ונקודות יציאה משתנות לפי אורך הפקדון.
•    פקדון ברירה: פקדון שמספק בסיום תקופתו את האפשרות הרווחית יותר מבין שתיים – או ריבית שקלית קבועה או הצמדה למדד. ל-4 שנים עם מינימום הפקדה 10,000 ש"ח.

פקדונות צמודי מדד של בנק אגוד

ניכיון שיקים עמלה- גופים בנקאיים או חוץ בנקאיים

גם במסלול הצמוד בנק אגוד מציע פקדונות עם ריבית קבועה, משתנה, כאלו המספקים הכנסה חודשית ופקדונות עם הפקדות בתשלומים.

•    ריבית קבועה: החל מפקדון לשנה וחצי עם מינימום 1,000 ש"ח וללא נקודות יציאה ועד פקדון צמוד ל-10 שנים עם מינימום 400 ש"ח הפקדה ונקודות יציאה בכל שנה אחרי 5 שנים.
•    ריבית משתנה: ל-6 או 12 שנים, הריבית היא ריבית עוגן משתנה (ע"ב ממוצע תשואות לפדיון ברוטו של אג"ח ממשלתיות צמודות לאותה תקופה), אפשרות לתשלומים חודשיים עם מינימום של 100 ש"ח.
•    הכנסה חודשית: שנתיים, 5 או 10 שנים, ריבית קבועה, מינימום הפקדה 40,000-50,000 והריבית משולמת בכל חודש והקרן בסיום התקופה עם הפרשי הצמדה.
•    תשלומים לפקדון: החל משנתיים ועד 12 שנים, הריבית קבועה או ריבית עוגן משתנה, סכומי מינימום חודשיים של 100 ש"ח ונקודות יציאה מגוונות בהתאם לאורך הפקדון.

פקדונות מט"ח של בנק אגוד

פקדונות של בנק אגוד זמינים כמובן גם במסלול מט"ח, צמודי שער יציר או נקובי מט"ח.

•    שקליים צמודי מט"ח: פצ"מ, לתקופות של חודש עד שנה או שבוע עד שנה (אפשרות חידוש), זמין לשערי הדולר ארה"ב, ליש"ט והאירו, ריבית קבועה, מינימום הפקדה 1,000 ש"ח – יש הטבות של 6 פרומיל בשערי ההפקדה והיציאה.
•    נקובי מט"ח: לשבוע ומעלה או שנה ומעלה, הריבית קבועה, סכום המינימום נקבע לפי המטבע הרלבנטי. פקדונות זמינים עבור ליש"ט, אירו ודולרים של ארה"ב, קנדה, אוסטרליה וניו-זילנד (מכל שנה רק ל-3 המטבעות המרכזיים). לפקדונות של מעל שנה קיימת בחירה לקבל תשלום ריבית חודשית, רבעונית, חצי שנתית או שנתית.

סוגי פקדונות נוספים של בנק אגודניכיון שיק עצמי

פקדונות של בנק אגוד קיימים גם במסלולים מובנים בהם אין ריבית אלא השקעה באפיקים פיננסיים שונים כך שהלקוח מקבל סיכוי להשגת תשואה גבוהה יותר בזכות השקעות אלו לעומת פקדונות רגילים – הקרן מובטחת, זול יותר מרכישה ישירה של אופציות ומניות ויצירת גיוון השקעות. כמו כן, בנק אגוד מציע פקדונות נוספים שניתן להפקיד אליהם בתשלומים ופקדונות עם הטבות מיוחדות ללקוחות המבצעים הפקדות דרך האינטרנט.

אז מה היה לנו בכתבה:
באנר בנק אינפו
לורן מוסייוף מומחית פיננסית

לורן מוסייוף מומחית פיננסית

לורן מוסייוף מומחית פיננסית בעלת ניסיון עשיר, ליווי של אלפי לקוחות מרוצים והשתתפות בפורומים מקצועיים. מייסדת ומנהלת הפורטל בנק אינפו, המקום שמנגיש לכם את כל המידעבנושא פיננסי והשקעות נדל"ן.

074-7690915