תווי שי לעובדי בנק – לפנק את העובדים בתווי קניה

שי לעובדיםאחת לכמה חודשים, זה קורה. המעסיקים מתחילים לחשוב מה הם יכולים להעניק לעובדים שלהם בתור מתנה, בין אם לחג ובין אם לכל מאורע חשוב אחר. מעבר לכך שיש מקומות תעסוקה בהם מתנות לעובדים בנסיבות מיוחדות הפכו לנורמה של ממש, הדעה המקובלת כיום היא שמדובר בצעד שמשפר את הנאמנות ואת שביעות הרצון של העובדים – מה שעשוי להיות מתורגם לביצועים מרשימים יותר בעבודה.

במהלך השנים, הבינו יותר ויותר מנהלי בנקים כי תווי שי עבור העובדים הם אחת הבחירות היותר מוצלחות שאפשר לחשוב עליהן. אז מהם היתרונות המרכזיים של תווי השי? ואיך מבצעים את הבחירה הנכונה ביותר שלהם?

תווי שי – פריסה גדולה של חנויות

אפשר לחשוב על לא מעט אופציות למתנות לעובדים, כאשר גם ההתמקדות בעובדי בנק כזה או אחר לא מצמצמת את הרשימה יותר מדי. אם לוקחים בחשבון את העובדה שאוכלוסיית היעד כאן רחבה – החל מכמה עשרות ועד למאות או אפילו אלפים, אם מתבוננים באוכלוסיית העובדים של כלל סניפי בנק גדול – מבינים מדוע הבחירה מורכבת. פשוט אי אפשר להתאים לכל עובד ועובדת את המתנה משלו, וזאת בהנחה שמעוניינים במתנה שתהיה שימושית ושתתקבל בשביעות רצון.תווי שי

תווי שי לעובדי בנק נכנסים לתמונה בנקודה הזו בדיוק. המאפיין העיקרי שלהם הוא שהם מעמידים את אפשרות הבחירה לגבי מימוש המתנה לעובדים עצמם. למרות שיש בנמצא מגוון רחב של תווי שי, בסכומים שונים, העיקרון המרכזי דומה: תוי השי כוללים סכום מוגדר למימוש בחנויות וברשתות בכל התחומים ובפריסה ארצית רחבה, ובחלק גדול מהמקרים כוללים לחלופין אפשרות למימוש בתור אטרקציה כזו או אחרת (ארוחה במסעדה, סרט בקולנוע, ספא, חופשה וכן הלאה).

בדרך זו מובטח למעשה שכל עובד יוכל להחליט בעצמו מה הוא מעוניין לעשות עם המתנה, אבל אין בכלל צל של ספק שהוא ישתמש בה ויהיה מרוצה מעצם קבלתה. עצם העובדה שהעובד הוא אדון לגורל המתנה שלו, מונעת "החלטה" המתקבלת בשמו, החלטה שכאמור עלולה לפספס את המטרה בלא מעט תרחישים. באמצעות ההתבססות על תווי השי המעביד יכול לסמן "וי" גדול במסע שלו לעבר הפיכת העובדים שלו למרוצים.

שימוש קל ונוח בתווי שי לעובדים

דבר מה נוסף שהמתנה מציעה הוא פשטות, מבחינתם של כל המעורבים. מנהל הבנק, שמן הסתם לא נוטה להיות עם יותר מדי זמן פנוי בשעות העבודה, יוכל לעשות זאת בצורה יעילה באמצעות הטלפון או אפילו האינטרנט, המציע ממשק נוח ומהיר להזמנת התווים עד לפתח הבנק. מכיוון שמדובר בתווי נייר, בכרטיסים מגנטיים קטנים, כמו כרטיסי אשראי או אפילו בקוד דיגיטלי ייחודי הניתן לעובדים, אין צורך לדאוג למקומות אחסנה מרובים. העובד יוכל בהמשך לכך לממש את המתנה בכל מועד שיראה לנכון, על פי התנאים המפורטים בתו, בלי יותר מדי מאמצים.

הכמות כן קובעת

בעת הבחירה הנכונה של תווי שי לעובדי בנק, כמו לעובדים בכל תחום אחר במשק, יש כמה פרמטרים שחייבים להכניס לתוך המשוואה. חשוב להגדיר קודם כל מה סדר הגודל של ההוצאה שיכולים או מעוניינים לעמוד בה, פונקציה של סוג התווים הנדרשים וכמות העובדים שעתידים לקבל אותה. בהרבה מקרים, סניף מסוים עם מספר מצומצם של עובדים מרגיש שהוא יכול להשקיע יותר מאשר בנק גדול הדואג לאוכלוסייה רחבה פי כמה של עובדים.

עם זאת קחו בחשבון שהאבחנה הזו מורכבת יותר בפועל, כאשר התחום הזה לא כולל שחור ולבן בלבד אלא הרבה גווני ביניים. כך למשל חלק מהחברות המספקות תווי שי מוזילות את המחיר פר תו ככל שמזמינים בכמויות גדולות יותר.

אז מה היה לנו בכתבה:
באנר בנק אינפו
לורן מוסייוף מומחית פיננסית

לורן מוסייוף מומחית פיננסית

לורן מוסייוף מומחית פיננסית בעלת ניסיון עשיר, ליווי של אלפי לקוחות מרוצים והשתתפות בפורומים מקצועיים. מייסדת ומנהלת הפורטל בנק אינפו, המקום שמנגיש לכם את כל המידעבנושא פיננסי והשקעות נדל"ן.

074-7690915