תכניות חיסכון בנק הפועלים


בנק הפועלים - תכנית חסכוןבנק הפועלים מציע מגוון רחב של תכניות חסכון לציבור. בשנת 2010 הושקו כמה מסלולים חדשים של תכניות חיסכון של בנק הפועלים לצד פיקדונות ומוצרים פיננסיים נוספים שנועדו להגדיל את נתח השוק של הבנק במגזר משקי הבית. הבנק מציע תכניות מיוחדות לילדים עם המותג הוותיק שהוחזר לחיים – דן חסכן ועד תכניות חיסכון מיוחדות עם מענק בסופן.

כמו ברוב הבנקים בישראל, תכניות החיסכון בבנק הפועלים הן לרוב עבור הפקדות חד פעמיות, כאשר עבור הפקדות חודשיות קבועות ישנם מוצרי חיסכון מיוחדים להוראת קבע. הבנק מציע תכניות שקליות עם ריבית קבועה, תכניות צמודות למדד המחירים לצרכן בהן הקרן מובטחת עם האינפלציה תהיה שלילית, חסכונות משולבים, מוצרים מובנים וחסכונות מיוחדים ספציפיים.

תכניות חיסכון  באפיק השקלי

•    שקלי ל-25 עד 59 חודשים: תכנית חיסכון ללא תחנות יציאה, ריבית קבועה ותקופת החיסכון נקבעת מראש על פי העדפת הלקוח.

•    שקלי + מענק: לתקופות של 5, 36, 44 או 60 חודשים, ללא תחנות יציאה, ריבית קבועה ומענק המתקבל בסוף התקופה והוא ידוע מראש.

•    שקלי ל-5 שנים: תכנית עם תחנות יציאה החל מסיום שנה וכל שנה לאחר מכן. הריבית הקבועה עולה ככל שנשארים בתכנית עד סיומה.

•    חיסכון עולה ל-6 שנים: נקודות יציאה אחרי 3 שנים וכל שנה אחרי כן, ריבית קבועה שעולה ככל שמתקדמים ונשארים לסיום התכנית.

•    חיסכון לדירה – 10 שנים: שקלי בריבית קבועה, הריבית עולה ככל שמתמידים בתכנית, נקודות יציאה החל מאחרי שלוש שנים וכל שנה לאחר מכן.

תכניות חיסכון צמודות למדד

תכניות חיסכון של בנק הפועלים באפיק המדדי הכללי הן שתי תכניות עיקריות, אחת סטנדרטית יחסית והשנייה מעניקה מענק בסיום התקופה.

•    חיסכון מדדי לכל עת: לתקופות של 18 עד 120 חודשים על פי בחירת הלקוח, הריבית קבועה וחיסכון צמוד למדד. הקרן בתכנית זו מובטחת, ללא נקודות יציאה.

•    חיסכון מדדי עם מענק: חיסכון מיוחד לתקופה של 3, 5 או 7 שנים וללא נקודות יציאה. החיסכון מוצמד למדד ובסיום התקופה מתקבל מענק ידוע מראש. מינימום הפקדה של 5,000 ש"ח וגובה הריבית/מענק נקבע על פי סכום ההפקדה הראשוני.

תכניות חיסכון של בנק הפועלים בהוראת קבע

בנק הפועלים מציע תכניות חיסכון בהוראת קבע, מפקידים בכל חודש סכם מסוים אל התכנית וכך אפשר לחסוך בצורה הדרגתית למגוון מטרות ואירועים.

•    חיסכון גמיש: לתקופה של חודש ועד 48 חודשים, הריבית שקלית ונקבעת על פי מרווח מסוים מריבית הפריים – המרווח נקבע ספציפית לכל הפקדה לתכנית ועל פי סכומי ההפקדות.

•    חיסכון לכל מטרה: לתקופה של 15 שנה עם תחנות יציאה החל משנה לתוך התכנית ואז בכל חודש שחולף. תכנית שקלית, ריבית משתנה על בסיס הפריים – מתאים להפקדות חודשיות ומזדמנות. המרווח מהפריים נקבע מראש והוא קבוע לכל אורך החיסכון, הריבית עצמה משתנה בהתאם לפריים כמובן.

מוצרי חיסכון משולבים של בנק הפועליםניכיון שיקים {ARIM}

לקוחות יכולים לבחור תכניות חיסכון של בנק הפועלים שהן במסלולים משולבים – שקליים ומדדיים. אלו אפשרויות שמתאימות למצב של מציאות כלכלית משתנה ולא ברורה בישראל ובעולם. יש מוצרי "ברירה" בהם בסיום התקופה מקבלים את האפשרות הטובה יותר ללקוח או מוצרים משולבים שבהם בשנה הראשונה החיסכון הוא ששקלי או מדדי והאפיק מתחלף בשנה הבאה.

•    ברירת ריבית פלוס: 90-365 יום, או ריבית קבועה או ריבית משתנה.
•    צמרת ברירה 4 שנים או ל-5 שנים: מענק שקלי או הפרשי הצמדה.
•    ריבית מתחלפת: לשנתיים, שנה ראשונה ריבית משתנה ע"ב הפריים ושנה שנייה ריבית קבועה.
•    שקל מדד לשנתיים: שנה ראשונה ריבית שקלית קבועה ושנה שנייה ריבית עם הפרשי הצמדה למדד.
•    שקל מדד בזמן שלך: נקודת יציאה אחרי שנה, תכנית לשנתיים. שנה ראשונה ריבית שקלית קבועה ובשנייה ריבית משתנה ע"ב הפריים.

כמו כן, הבנק מאפשר לחוסכים להפקיד כספים לחיסכון במסלולים צמודי מט"ח ומוצרים מובנים להשקעות מורכבות יותר.

*תיאור תכניות חיסכון של בנק הפועלים להלן אינו מהווה ייעוץ השקעות מכל סוג שהוא והפרטים אינם מחייבים את הבנק ו/או האתר.

אז מה היה לנו בכתבה:
באנר בנק אינפו
לורן מוסייוף מומחית פיננסית

לורן מוסייוף מומחית פיננסית

לורן מוסייוף מומחית פיננסית בעלת ניסיון עשיר, ליווי של אלפי לקוחות מרוצים והשתתפות בפורומים מקצועיים. מייסדת ומנהלת הפורטל בנק אינפו, המקום שמנגיש לכם את כל המידעבנושא פיננסי והשקעות נדל"ן.

074-7690915