תכניות חיסכון מזרחי טפחות

תכניות חסכון של מזרחי טפחותהבנק הרביעי בגודלו בישראל ואחד הצומחים ביותר בשנים האחרונות בישראל מציע ללקוחותיו מגוון רחב של תכניות חיסכון לצד פיקדונות ומוצרים פיננסיים אחרים. בנק מזרחי טפחות מציע מסלולים שקליים, מסלולים צמודים למדד, צמודי מט"ח, תכניות משולבות, ריבית מובטחת, תכניות חיסכון לילדים, חסכונות לפנסיונרים ועוד. חלק מהתכניות הן להפקדות חד פעמיות עם סכומי מינימום משתנים וחלק מאפשרות הפקדות חודשיות ו/או מזדמנות.

תכניות חיסכון למטרה

תכניות חיסכון של בנק מזרחי טפחות כוללות את קבוצת התכניות הזו שמיועדת במהותה למגוון מטרות עתידיות, התכניות מציעות הפקדות חודשיות קטנות כך שהלקוח חוסך לעבר המטרה בצורה נבונה וסולידית. ככל שתכנית החיסכון הרלבנטית היא לתקופה ארוכה יותר כך גם הריבית שמוענקת ללקוח גבוהה יותר.

תכניות אלו מאפשרות חסכונות של עד 25 שנה עם הפקדות חודשיות, כאשר סכום המינימום החודשי הוא 100 ש"ח. הריבית במסגרות אלו היא משתנה עם בסיס הפריים – בניכוי מרווח מסוים שנקבע על פי סכומי ההפקדה וכיוצא באלו – מזרחי טפחות מאפשר לעצור את התשלומים לכמה חודשים במהלך חיי התכנית במקרים של התכניות הארוכות. באופן כללי יש תחנות יציאה כבר לאחר שנה לכל הסכום ואת חלקו אפשר להוציא עם מגבלות מסוימות של כמה משאירים בתכנית (שווה ערך ל-12 הפקדות אחרונות ++ הרווחים מהן).

כמו כן, תכניות חיסכון של בנק מזרחי טפחות מאפשרות חיסכון לקראת לימודים או דירה לילדים, חסכונות לחופשה או שיפוץ ולמעשה לכל מטרה.

תכניות חיסכון / פיקדון שקליות

תכניות חיסכון של בנק מזרחי טפחות, או פיקדונות שקליים של הבנק, באפיק השקלי מציעות מסלולים שקליים ללא הצמדה למדד או מסלולים הכוללים הצמדה למדד המחירים לצרכן. התכניות הצמודות הקרן לא מובטחת במקרה של אינפלציה שלילית ובתכניות השקליות הלא צמודות הקרן כן מובטחת.

•    צמוד מדד בריבית קבועה: לתקופה של 1-15 שנים, מינימום הפקדה של 1,000 ש"ח, הריבית קבועה וצמודה למדד.
•    צמוד מדד וריבית קבועה עם הכנסה קבועה: ל-3-15 שנים, מינימום 30,000 ש"ח, ריבית קבועה וצמודה – הריבית מועברת בכל חודש לחשבון העו"ש של הלקוח.
•    מדורג עולה ל-6 שנים: תכנית חיסכון ל-6 שנים,  הריבית קבועה צמודה אך עולה בהדרגה ככל שמתמידים בתכנית. מינימום 10,000 ש"ח. אותה תכנית קיימת גם במסלול ל-5 שנים

•    חיסכון על בסיס הפריים: לתקופה של 77 ימים ועד 3 שנים, ריבית משתנה על בסיס הפריים בניכוי מרווח, מינימום הפקדה חד פעמית 1,000 ש"ח.
•    חיסכון ריבית מראש: ל-15 חודשים, ריבית קבועה ומינימום הפקדה של 10,000 ש"ח, ללא נקודות יציאה.
•    ריבית קבועה 1-5 שנים: ריבית קבועה, מינימום הפקדה 1,000 ש"ח.
•    ריבית קבועה עם הכנסה חודשית: לתקופה של 1-5 שנים, מינימום 30,000 ש"ח חד פעמי, ללא הצמדה והריבית מוענקת בתור הכנסה חודשית לחשבון העו"ש.

תכניות חיסכון של בנק מזרחי טפחות במסלול צמוד מט"ח

תכניות חיסכון של בנק מזרחי טפחות מאפשרות הפקדה למסלולים צמודי מט"ח לתקופות של שבוע ועד 5 שנים (תכנית אחת ל-10 שנים), הריבית יכולה להיות קבועה או משתנה והיא נקבעת בהפקדה, כמו תכניות חיסכון אחרות, גם במקרה זה יש ניכוי מס מרווחי הריבית (20% ליחידים).

מסלולים נוספים

מעבר למסלולים שצוינו של תכניות חיסכון של בנק מזרחי טפחות יש לבנק תכניות עם ריבית מובטחת שמאפשרות לדעת מראש כמה מקבלים בסיום התקופה, פיקדונות משולבים שקל ומדד, פיקדונות מיוחדים לכספי הפנסיה ועוד.

אז מה היה לנו בכתבה:
באנר בנק אינפו
לורן מוסייוף מומחית פיננסית

לורן מוסייוף מומחית פיננסית

לורן מוסייוף מומחית פיננסית בעלת ניסיון עשיר, ליווי של אלפי לקוחות מרוצים והשתתפות בפורומים מקצועיים. מייסדת ומנהלת הפורטל בנק אינפו, המקום שמנגיש לכם את כל המידעבנושא פיננסי והשקעות נדל"ן.

074-7690915